Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:52:18 GMT

فروش اموال دولتی به شرط ثبت در سامانه سادا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۲۳۳

فروش اموال دولتی به شرط ثبت در سامانه سادا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید نورایمانی  معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جمع ذیحسابان استان گفت: ثبت اموال در سامانه سادا یکی از شروط اصلی فروش اموال مازاد است و در صورتی که که نسبت به این کار اقدام نشود، نمی‌توانند اموال خود را بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه حدود ۸۵ درصد دستگاه‌های دولتی استان یزد اموال غیرمنقول خود را در سامانه مورد نظر ثبت کرده اند، اظهار داشت: در صورتی که دستگاهها، اموال خود در سامانه یاد شده ثبت نکند این اموال از نظر دولت مازاد محسوب شده و دولت خود اقدام به فروش آن‌ها خواهد کرد.

نورایمانی پایان خردادماه را آخرین فرصت برای ثبت اموال در سامانه یاد شده بیان کرد و ادامه داد: در این راستا، کمیته ویژه‌ای به ریاست استاندار در استان تشکیل شده است که پیشنهادات و درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین با اشاره به اعتبارات اسناد خزانه، گفت: پیمانکاران اسناد خزانه سال ۹۸ خود را حداکثر تا اوایل شهریورماه به خزانه استان تحویل دهند تا اقدامات بعدی جهت واریز و یا تسویه حساب آن‌ها انجام شود.

او مهلت سال مالی اعتبارات هزینه‌ای یا جاری را پایان خردادماه اعلام کرد و افزود: پایان شهریورماه، پایان سال مالی اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروش اموال دولتی سامانه سادا اسناد خزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی