Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند اجرای خط آهن در استان گفت: طرح راه‌آهن این استان در خط مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد در سال‌جاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ حسینعلی مقصودی در نشست فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با مدیران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این مبلغ دو هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در ۳ ماهه نخست امسال تخصیص داده شد و قرار است تا پایان سال‌جاری عملیات زیرسازی طرح راه‌آهن  استان به پایان برسد اما فراخوان و انتخاب پیمانکار روسازی هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: براساس وعده مسوولان ملی، قرار است برای اجرای پروژه راه‌آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد تا پایان سال‌جاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساخت آزادراه شهرکرد ـ ناغان ـ کارون چهار ـ ایذه از دیگر طرح‌های پیشنهادی این اداره کل برای مشارکت با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) است و هم‌اینک در بخش‌هایی از این مسیر عملیات اجرایی تعریض و احداث چهار خطه در حال انجام است.

مقصودی با اشاره به آغاز عملیات طرح مهم تامین مسکن در سطح ملی افزود: در مرحله نخست این طرح ۲ هزار واحد مسکونی پیش‌بینی شده که زمین آن برای اجرا آماده است و  از این تعداد یک‌هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی به شهرکرد به‌عنوان مرکز استان اختصاص دارد. شایان ذکر است؛ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای بررسی روند مشارکت در اجرای برخی طرح‌ها و بازدید از تعدادی پروژه‌های چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز در استان حضور یافت

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی

نماینده سازمان سنجش در چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح دیروز و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر دیروز با هم رقابت کردند.

باقری مسئول برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه شهرکرد گفت: امروز جمعه در استان ۸ هزار و ۴۹۰ نفر داوطلب تجربی در آزمون شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در آزمون سراسری امسال تأثیر سوابق تحصیلی ۵۰ درصد و سال آینده ۶۰ درصد خواهد است.

باقری ادامه داد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه امسال اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود