Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خانواده‌ها تنها در زمان ثبت‌نام مدارس غیردولتی تنها مبلغ شهریه ثابت را پرداخت کنند و هزینه فوق برنامه‌های غیردرسی در اول مهرماه با دستورالعمل خاص انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا محمودی صبح امروز (شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام مدارس غیردولتی سازوکار متفاوتی دارد که دلیل آن هم دریافت شهریه در این مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مدارس غیردولتی درج شده است، افزود: این شهریه‌ها به همه مدارس در هفته گذشته ابلاغ شده است و همه خانواده‌ها می‌توانند مبالغ شهریه‌ها را در سامانه مشارکت‌های مدارس غیر دولتی مشاهده کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: خانواده‌ها تنها در زمان ثبت‌نام مبلغ شهریه ثابت مدارس غیر دولتی را پرداخت کنند و پرداخت هزینه خدمات جانبی و فوق برنامه‌های غیر درسی در اول مهرماه با دستورالعمل خاص دریافت می‌شود.

وی در خصوص بازگرداندن شهریه به دانش‌آموزان مدارس غیر انتفاعی گفت: شورای سیاست‌گذاری بر اساس مقتضیات و شرایط در این خصوص سال آینده تصمیم گیری خواهد کرد همچنین خانواده‌ها می‌توانند شکایات خود را به ستادهای ثبت‌نام استان به آدرس shekayat.medu.ir ثبت کنند تا در اسرع وقت به موارد آنها رسیدگی شود.

محمودی در خصوص بازگشایی آموزشگاه‌های آزاد علمی و زبان، افزود: این آموزشگاه‌ها از هفته گذشته بازگشایی شدند و برای انجام فعالیت و ادامه کار ملزم به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی هستند.

آغاز ثبت‌نام پایه دهم و هنرستان‌های شاهد از ۵ تیر

در ادامه این نشست لیلاسادات ابطحی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان اصفهان، در خصوص شیوه ثبت نام در مدارس شاهد، اظهار کرد: جامعه هدف مدارس شاهد فرزندان و نوه شهدا، فرزندان آزادگان سه سال به بالا و فرزند جانبازان ۲۵ درصد به بالا است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از طریق سامانه "سجام" به اتمام رسیده است، افزود: اگر این افراد از ثبت نام در مدارس شاهد جا مانده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری به مدیران مدارس و ارجاع به ستاد ثبت‌نام شاهد هر منطقه روند ثبت نام را دنبال کنند تا با ارائه و تائید مدارک ثبت نام قطعی آنها محرز شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام پایه دهم و هنرستان‌های شاهد از پنجم تیرماه آغاز می‌شود، گفت: ترکیب دانش آموزان در مدارس شاهد ترکیبی از فرزندان شاهد و ایثارگران بوده و سایر اولویت‌ها فرزندان کارمندان بنیاد شهید و فرهنگیان است.

وی در خصوص هزینه و شهریه مدارس شاهد، اظهار کرد: هزینه ثبت نام و کمک سرانه مدارس شاهد از طرف وزارتخانه ابلاغ می‌شود و در ستاد شاهد هر استان بر اساس شرایط آن استان تحت عنوان شیوه‌نامه ثبت‌نام اجرایی می‌شود که دانش آموزان غیر شاهد و ایثارگری ملزم به پرداخت این شهریه هستند و شهریه دانش آموزان شاهد را هم بنیاد شهید بر عهده دارد.

کد خبر 429631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس غیردولتی دانش آموزان ثبت نام شهریه مدارس آغاز سال تحصیلی جدید کلاس اولی ها مدارس شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران سامانه سجام شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش استان اصفهان مدارس غیردولتی دانش آموزان خانواده ها رئیس اداره مدارس شاهد مدارس غیر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود

برخی از شالیکاران در شهرستان محمودآباد همچنان سهمیه کود خود را دریافت نکردند، استفاده از کود در زمین‌های کشاورزی بسیار با اهمیت است و موجب رشد سریع ریشه و تشکیل دانه در گیاهان می‌شود از طرف دیگر کود‌های شیمیایی تاثیر مثبتی بر حاصلخیزی خاک و رشد بذر دارد، این موضوع شالیکاران را نگران کرده است.

از سوی دیگر با مشکلاتی از قبیل سهمیه سوخت کشاورزی و همچنین دریافت پروانه چاه به دلیل خشکسالی‌های اخیر دست و پنجه نرم می‌کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، با پیگیری‌های فراوان جهت دریافت سهمیه کود و سوخت کشاورزی با توجه به فصل خشکسالی و انجام کاشت برنج و نیاز به کوددهی هنوز نزدیک به ۵۰ درصد از کشاورزان در شهرستان محمودآباد هیچگونه سهمیه کودی دریافت نکردند و برای دریافت پروانه چاه ۲ سال زمان لازم است و متاسفانه در زمان برداشت برنج کشاورزان برنج وارد می‌شود و مشکلات شالیکاران دوچندان می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024