Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: انتخاب مربیان و مدرسان دوره مشترک آسیا و اروپا، محور این نشست‌ها است که هر از چندگاهی برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 15:41 - 31 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۴۵۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست در مورد نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا، اظهار داشت: موضوع اصلی نشست، انتخاب مربیان جوان برای شرکت در دوره آموزشی مشترک کنفدراسیون آسیا و اروپا است که از هر قاره، هشت نفر انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس خبره و عضو هیئت رییسه فدراسیون والیبال با بیان این که کنفدراسیون آسیا و اروپا قبلا در نامه‌ای به اعضای خود درخواست معرفی نماینده کردند و نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا برای بررسی سوابق نفرات معرفی شده بود، گفت: تا کنون ۲۹ نفر از طرف کشور‌های آسیایی برای حضور در این دوره معرفی شدند، اما در نشست اخیر مقرر شد دوباره به کشور‌های عضو نامه زده شود که افراد واجد شرایط را معرفی کنند تا از بین آنها بهترین‌ها را برای حضور در دوره انتخاب کنیم.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا با بیان این که این دوره تا پایان سال ۲۰۲۱ در زمان‌های متفاوت و شکل‌های حضور و غیرحضوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: چهار مدرس این دوره نیز از سوی دو کنفدراسیون آسیا و اروپا (هر قاره دو نفر) بعد از بررسی شرایط از جمله تسلط به زبان انگلیسی، انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: احتمالا هفته آینده نشست بعدی کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا برای انتخاب شرکت‌کنندگان و مدرسین، به جمع‌بندی برسیم.

بیشتر بخوانید: عظیمی: تغییری در برنامه لیگ والیبال ایجاد نشده است انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا آسیا و اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج