Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- پژمان امیدی: خبر آمد که نفس‌های البرز به شماره افتاده و چشمان سبز درختان غم کشیده این دیار، خیس از فراغ یار و رفیق روزهای آب و آتش شده است.

کاش می‌شد گفت که تیترهای حوادث این بار برای بازدید بیشتر زرد نگاشته شده اند. اما سوگ بلوط‌ها با مرگ ناجیشان تکمیل شده و اندوه بر گلوی چشمان دود گرفته زاگرس دو چندان رخ نمایی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز نمی‌گذشت که البرز زارعی در حین اطفای حریق جنگل‌های گچساران دچار سوختگی شدید شد. البرز با هدف حمایت بهتر درمانی به بیمارستانی در استان اصفهان منتقل شد، اما پایان قصه اش به تلخی گرایید.

البرز ما آسمانی شد تا دود تلخ کامی بی پایان زاگرس در آخرین روزهای بهار به اوج برسد و زمستانی سرد تار و پود بلوط‌های پر غصه را فرا بگیرد.

اکنون البرز اسطوره مقاومت و ایستادگی جنگل‌های زاگرس در برابر تخریب و تهدید و نابودیست. در هر بذر درختان با اصالت زاگرس نام البرز جوانه خواهد زد تا پایان تلخ این قصه، آغازی برای حفظ و حراست از تک تک مناطقی باشد که البرزها برایش جانانه جنگیدند، اما هیچگاه در مقابل شعله‌های تخریب جنگل‌ها قدمی عقب نشینی نکردند.

باشد که هرگاه چشم طمع بر طبیعت بردیم، نگاه البرز برای لحظه‌ای از جلوی چشمانمان عبور کند و دست از تجاوز به حریم درد کشیده زاگرس برداریم.

و این آغاز یک عاشقانه است که البرزها برایش جان می‌دهند تا درختی جان ندهد.

کد خبر 4953493

منبع: مهر

کلیدواژه: بلوط های زاگرس کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگل ها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی صنایع دستی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم