Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:17:10 GMT

عکس ؛ آخرین وضعیت تمرینات همگروه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۰۱۳

عکس ؛ آخرین وضعیت تمرینات همگروه پرسپولیس

تیم فوتبال الدحیل تمریناتش را در یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «الوطن» قطر خبر داد تیم فوتبال الدحیل روز گذشته تمرینات صبحگاهی خود را در استادیوم الخور یکی از ورزشگاه های میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داد.

انتظار می رود بقیه بازیکنان خارجی الدحیل تا فردا به تمرینات گروهی اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی روز گذشته به دوحه رسید و هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده است.

الدحیل یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی رفت این دو تیم در بهمن ماه ۹۸ با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم قطری به پایان رسیده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل جام جهانی ۲۰۲۲ الدحیل پرسپولیس جام جهانی 2022 محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند