Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:32:25 GMT

واکنش باشگاه رئال مادرید به نیش و کنایه‌های پیکه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۲۴۵

واکنش باشگاه رئال مادرید به نیش و کنایه‌های پیکه

اظهار نظر کنایه ای شب گذشته جرارد پیکه علیه رئال بازتاب رسانه ای گسترده ای داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید از توقف بارسا در زمین سویا چندان سورپرایز نشد. تساوی ای که سبب شد رئال در سه امتیازی بارسا قرار بگیرد و در صورت برتری در بازی فردا برابر سوسیداد، صدر را از آن خود کند.

 

 

 

 

رئال پیش از شروع مجدد لالیگا به خوبی می دانست که نبرد آنوئتا برابر یاران مارتین اودگارد، حساس و کلیدی خواهد بود و البته تصور توقف بارسا در بازی دشوار برابر سویا را نیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و با رقم خوردن تساوی بارسا، بازی مقابل سوسیداد حساس تر از گذشته نیز شده است.

سوسیداد 5 ماه پیش توانست در برنابئو با شکست 3-4 کهکشانی ها این تیم را از کوپا دل ری حذف کند و قطعا رئال انگیزه های بالایی برای انتقام دارد. با علم به اینکه شاید بارسا دیگر در لالیگا امتیاز از دست ندهد، این می تواند بهترین فرصت رئال برای پیشی گرفتن از بارسا باشد.

 

 

 

 

در چنین شرایطی، مصاحبه شب گذشته جرارد پیکه هم نتوانسته تمرکز رئال را به هم بزند. ستاره بارسا با کنایه زدن به اتفاقات داوری اخیر در بازی های رئال گفت که بعید می داند بارسا با این اوضاع و احوال قهرمان لالیگا شود.

در واقع رئالی ها مدت هاست که دیگر از اظهارنظرهای پیکه شگفت زده نمی شوند و به آن پاسخی نمی دهند. سیاست رئال این است که پیکه را به حال خودش بگذارند و وارد جنگ روانی او نشوند. سیاست باشگاه مادریدی در قبال بارسا نیز مشابه است و برای مثال هیچ بازیکن رئال در مورد پنالتی مشکوک روی مسی در بازی برابر لگانس واکنش نشان نداد.

جدال سن سباستین برابر سوسیداد آنقدر اهمیت دارد که اظهارنظر جنجالی پیکه بدون هیچ واکنشی و بی پاسخ گذاشته شود. هدف رئال کسب سه امتیاز و گذر از بارسا در جدول لالیگاست و هیچ گوش شنوایی برای پیکه وجود ندارد.

 

 

جرارد پیکه بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم