Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:43:14 GMT

موفقیت در کارها نیازمند روحیه جهادی است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۶۴۲

موفقیت در کارها نیازمند روحیه جهادی است

حجت الاسلام حافظ نیا بر حفظ روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: تا زمانی که روحیه جهادی نباشد نمی توانیم در کارها موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» ظهر امروز(شنبه، ۳۱ خرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان که در محل مجتمع آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا خدمت در سپاه را افتخاری بزرگ دانست و افزود: این نهاد مقدس در تاریخ ایران و انقلاب، در همه زمینه ها منشاء خیر و برکت بوده است.

 

وی بر حفظ روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: تا زمانی که روحیه جهادی نباشد نمی توانیم در کارها موفق باشیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه کسی که در جمهوری اسلامی ایران مدیر می شود باید مدیری جهادی باشد و شبانه روز در راستای پیشرفت و توسعه کشور و حل مشکلات مردم گام بردارد، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم عبادت است و باید در حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

امام جمعه بندر آستارا از زحمات چهارساله جهانبخش آرمان فرمانده قبلی سپاه ناحیه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم آستارا مردمی قدردان هستند و تلاش ها و خدمات سرهنگ آرمان را از یاد نمی برند.

 

*سپاه همواره در کنار شورای تامین در راستای خدمت به مردم تلاش کرده است

«حسن رستم زاد» نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهارساله جهانبخش آرمان در مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه آستارا گفت: سرهنگ آرمان جز افرادی بود که جایگاه خود را به خوبی می دانست و می شناخت و به وظیفه خود به بهترین نحو ممکن عمل می کرد.

 

فرماندار بندر آستارا گفت: مسائل و موضوعات شهرستان مرزی بندر آستارا برای گیلان و کشور مهم است و سپاه، همواره در کنار شورای تامین در راستای خدمت به مردم آستارا تلاش کرده است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات چهارساله سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان تجلیل و سرهنگ بهزاد قنبری که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه ماسال بود به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا منصوب شد.

 

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان نیز به عنوان فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا منصوب شده است.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتخاری بزرگ خدمت در سپاه روحیه جهادی بندر آستارا بندر آستارا روحیه جهادی سپاه ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل