Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:49:56 GMT

خارج کردن جسد جوان از عمق ۲۰ متری آبگیر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۹۹۲

خارج کردن جسد جوان از عمق ۲۰ متری آبگیر + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشف جسد جوان افغانستانی از عمق ۲۰ متری یک آبگیر خبر داد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر غرق‌شدگی جوان افغانستانی در یک آبگیر، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: عصر روز گذشته (جمعه 30 خرداد) همکاران آتش‌نشانی در شهرک حسن‌آباد فشافویه، در تماس با آتش‌نشانی تهران اعلام کردند یک مورد حادثه غرق‌شدگی در یک آبگیر در اتوبان قم، بعد از عوارضی روی داده است که گروه غواصان ویژه نجات آتش‌نشانان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: محل حادثه یک آبگیر بود که در تابستان برای آبیاری زمینهای کشاورزی از آن استفاده می‌شود و آب تمیزی نیز ندارد.

وی تصریح کرد: حتی از این آب به عنوان آب‌تَنی نیز استفاده نمی‌شد اما چند جوان افغانستانی وارد آب شده و چهار نفر از آنها پس از خروج از آن اعلام کرده بودند یکی از دوستانشان موفق به خروج از آب نشده است.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از همان شب گذشته تا ساعت چهار بامداد امروز برای پیدا کردن فرد مذکور عملیات خود را انجام دادند اما موفق به یافتن وی نشدند که با توجه به تاریکی هوا و ناشناخته بودن آب، عملیات متوقف و مجدداً صبح امروز آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران بیان کرد: در نهایت آتش‌نشانان پس از ساعتها تلاش موفق شدند جسد این جوان افغانستانی را از عمق 20 متری خارج کنند.

وی با بیان اینکه عمق آب در برخی نقاط این آبگیر حتی بیشتر از 20 متر بود، عنوان کرد: در نهایت جسد این شخص تحویل عوامل انتظامی شد.

رودخانه‌ها در صدر تلفات غرق‌شدگی 98/ بیشترین فوتی‌ها مربوط به خوزستان بودتهران| غرق‌شدن 2 جوان در 2 حادثه + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حوادث آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی جوان افغانستانی آتش نشانی تهران یک آبگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • مرگ خاموش جوان بروجنی