Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:04:12 GMT

سه حادثه آتش‌سوزی در اصفهان سه مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۰۴۴

سه حادثه آتش‌سوزی در اصفهان سه مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: ساعت ۱۲ و ۲۶ امروز انبار چوبی در جیلان‌آباد روبروی شهرک صنعتی جی در اصفهان آتش‌ گرفت که نیروهای عملیاتی ۶ ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۴، ۵، ۱۵، ۱۹، ۲۳ و ۲۴ در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند اما به دلیل فاصله حدود ۱۵ کیلومتری این انبار با شهر اصفهان، تا رسیدن نیروها، مقدار زیادی چوب از بین رفت و در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد کاوه آهنگران افزود: عملیات خاموش کردن آتش و پاکسازی محل در حدود پنج ساعت به طول انجامید و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.
جیلان‌آباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.
وی همچنین با اشاره به آتش‌سوزی یک انبار ضایعات کارتن و کاغذ در کوی راه حق در جاده بهارستان بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه امروز به آتش‌نشانی اعلام و ایستگاه‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۲۳ به محل اعزام شدند.
شهر جدید بهارستان یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان، در مسیر جادهٔ اصفهان- شیراز قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه نیز مصدومی نداشت و آتش توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
وی همچنین به انفجار و آتش‌سوزی در ساختمان یک باغ در جاده انرژی اتمی اصفهان نزدیک روستای زردنجان در بعدازظهر روز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه حدود ۱۵۰ کپسول گاز ۱۱ کیلویی، ۴۰ کپسول گاز بزرگ و دستگاه شارژ گاز پیک‌نیک منفجر و موجب آتش‌سوزی شدند.
کاوه‌آهنگران ادامه داد: 2 نفر از افراد حاضر در این محل و یکی از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی نیز از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدند.
وی عنوان کرد: نیروی مصدوم آتش‌نشانی شب گذشته از بیمارستان مرخص شد.
دلیل بروز این حوادث توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در دست بررسی است.
زردنجان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است. 
۲۵ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری اصفهان اصفهان آتش نشانی شهرداری اصفهان اصفهان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک مورد فرونشست زمین و ترکیدگی لوله آب ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساعت اکیپ ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی به همراه افسر کشیک وقت با تجهیزات و پمپ‌های مکنده به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این فرونشست به عمق ۴ متر و طول و عرضی زیاد اتفاق افتاده است.

وی افزود: پس از حضور عوامل حوادث اداره آب و قطع آب، ترمیم لوله شکسته انجام شد و عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و با حضور عوامل یاد شده و همچنین عوامل شهرداری منطقه و پلیس راهور برای مسدودی و عدم تردد خودروها محل را ترک کردند.

شریعتی گفت: ترمیم و پر کردن حفره ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6098875

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان