Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@23:29:52 GMT

تکذیب خبر قتل ناموسی زن ۱۸ ساله در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۰۹۴

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر قتل زن جوان ۱۸ ساله ای از سوی خانواده اش بوسیله خوراندن قرص برنج به وی منتشر شد.

وی افزود: طبق آنچه که رسانه های معاند در فضای مجازی به آن پرداخته اند، این زن جوان متاهل، باردار و ساکن یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه بوده است که به علت مسائل ناموسی و ارتباط با جوان دیگری توسط پدر، برادر و دیگر اعضای خانواده اش به قتل رسیده و هیچ کدام از آنها نیز توسط پلیس دستگیر نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آمویی تصریح کرد: این درحالیست که بررسی های پلیس در سامانه های مختلف و پیگیری از مراجع ذیصلاح همچون پزشکی قانونی و حتی حضور و تحقیقات پلیس در محله مورد ادعای رسانه های معاند حاکی از کذب بودن این خبر دارد.

این مقام انتظامی یادآور شد: بدون شک انتشار این قبیل اخبار در ادامه فضاسازی رسانه های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت تاثیر برهم زدن جو روانی جامعه صورت می گیرد که قطعا بی فایده و فاقد هرگونه ارزشی خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتطامی استان کرمانشاه تکذیب خبر قتل ناموسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی بعد از ظهر یک شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

کد خبر 6097357

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت