Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:51:31 GMT

مادران شهیدان صبوری و شبانه عرب آسمانی شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۲۶۰

مادران شهیدان صبوری و شبانه عرب آسمانی شدند

حاجیه خانم «ملوک محمودی» مادر شهیدان «پرویز و خسرو صبوری»از استان تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مادر شهیدان صبوری با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران تشییع و در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.
گفتنی است؛ شهید پرویز صبوری ۲۰ آذرماه ۱۳۶۰ در گیلان غرب و برادرش خسرو ۱۱ تیرماه ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مزار این دو شهید والامقام در امامزاده عقیل اسلامشهر قرار دارد.

مادر شهیدان«غلامحسین و قربان شبانه عرب» به فرزندان شهیدش پیوست

 «فاطمه شعبانی» مادر شهیدان «غلامحسین و قربان شبانه عرب» پس از سال ها تحمل دوری از فرزندانش در سن ۹۱ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.
پیکر مادر شهیدان شبانه عرب طی مراسمی در شهر سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان تشییع و در قطعه صالحین بهشت امام حسن مجتبی(ع) این شهر به خاک سپرده شد.
گفتنی است؛ برادران شهید غلامحسین و قربان شبانه عرب (شعبانی عرب) در ششم شهریور ۱۳۳۷ و یکم بهمن ۱۳۴۰ در شهر سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان چشم به جهان گشودند و در ۱۸ اسفند ۱۳۶۲ و ۳۰ اسفند ۱۳۶۶ در عملیات جزیره مجنون و ماووت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

​ «سعدالله عزیزی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد به یاران شهیدش پیوست

«سعدالله عزیزی» از جانبازان استان ایلام بعد از سال‌ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در صحن امامزاده علی صالح (ع) به خاک سپرده شد.
این جانباز روشندل و سرافراز در جریان بمباران هوایی شهر ایلام به دست رژیم جنایتکار بعث عراق در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۶۲ از ناحیه سر و هر دو چشم دچار مجروحیت شد و به افتخار جانباری نائل آمد و سرانجام به یاران شهیدش پیوست.

«اسفندیار افتاده » جانباز سرافراز دفاع مقدس ( ۷۰ درصد )‌ به یاران شهیدش پیوست

جانباز سرافراز اسفندیار افتاده ،‌ اسطوره ایثار و مقاومت و یادگار هشت سال دفاع مقدس، پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از جانبازی در ایام سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) به خیل شهدا پیوست.
پیکر مطهر جانباز شهید اسفندیار افتاده در قائمشهر مازندران تشییع و در امامزاده اسماعیل این شهرستان به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا یاران شهیدش پیوست خاک سپرده شد مادر شهیدان شبانه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر فارس در گفتگوی اختصاصای با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: تاکنون ۲۴ هزار مادر غیر شاغل داری سه فرزند در استان فارس، بیمه شده اند و نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری هم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
حسن کمالی افزود: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به صورت رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان تأکید کرد: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۱۷۴ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان فارس، در این طرح ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان