Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:57:02 GMT

وضعیت منابع آبی بیشتر دشت های زنجان بحرانی است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۲۹۹

وضعیت منابع آبی بیشتر دشت های زنجان بحرانی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت آب منطقه‌ای زنجان، اسماعیل افشاری در اولین جلسه انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان که در محل شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزار شد، وضعیت منابع آبی بیشتر دشت‌های استان را بحرانی برشمرد و اظهار داشت: افت سالانه سطح سفره‌های آب زیرزمینی، علاوه بر کاهش نزولات جوی، حکایت ازبرداشتهای بی رویه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: اگر بارشها همانند دو سال اخیر ادامه دار باشد و برداشتهای بی رویه نیز متوقف گردند، انتظار آن می‌رود که افت آب‌های زیرزمینی کاهش یافته و منابع آب زیرزمینی بتدریج تقویت و احیاء شوند.

افشاری یکی دیگر از چالشهای شرکت آب منطقه‌ای زنجان را عدم مراجعه کشاورزان جهت تمدید پروانه‌های چاه عنوان نمود و افزود: حتی جرایمی که توسط شرکت توزیع برق اخذ می‌گردد خاصیت بازدارندگی نداشته و کشاورزان کماکان با مراجعات مستقیم به شرکت توزیع برق به تمدید نکردن پروانه‌های آب ادامه می‌دهند.

کد خبر 4953716

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای زنجان آب زیرزمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام استانداری سمنان آتش سوزی صنایع دستی خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند