Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان، پنجمین نشست انجمن عکاسان نوجوان را با موضوع «خلاقیت و ترکیب‌بندی در عکاسی» در فضای مجازی اجرا کرد.

او افزود: در این نشست که در ۲ نوبت مجزا برای ۷۰ عضو دختر و ۲۵ عضو پسر مراکز کانون برگزار شد، اسماء اصغری، عکاس و مربی عکاسی، میهمان و مدرس این کارگاه در ابتدا به تشریح شناخت مکانیسم دوربین موبایل و تنظیمات آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی اظهار داشت: مربی این انجمن در بخش دیگری از این نشست، نوجوانان را با قانون یک‌سوم و خطوط هدایتگر آشنا کرد، همچنین انواع کادربندی، عوامل هدایت‌کننده چشم، راه‌های مؤثر در زیبایی عکس، تکنیک‌های خلاقانه و روش زیبایی‌شناسی تصویر دیگر موضوعاتی بود که در این کارگاه به نوجوانان آموزش داده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این نشست با ارائه نمونه عکس و کلیپ برای تفهیم بهتر موضوع «خلاقیت و ترکیب‌بندی در عکاسی» و تحلیل و بررسی نمونه عکس‌های اعضا شرکت‌کننده، پایان یافت، تصریح کرد: انجمن عکاسان کانون استان خوزستان «روزنه»، با مسئولیت مینا کردونی مربی هنری، نظارت شهناز ممبنی کارشناس هنری و همکاری دیگر مربیان هنری کانون پرورش فکری خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن عکاسی فضای مجازی آموزش عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد