Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@02:14:16 GMT

«خاله‌بازی» در کتاب‌فروشی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۴۶۵

«خاله‌بازی» در کتاب‌فروشی‌ها

چاپ نهم این کتاب با قیمت ۲۸هزار تومان توسط نشر ققنوس منتشر شده است.

در معرفی کتاب «خاله‌بازی» که یک رمان واقع‌گرا با محوریت زن و باورهای مهرطلب است عنوان شده است: این رمان بر پایه خاطرات یک زن تحصیل‌کرده است و به تاثیر درونیات واقعی او بر زندگی اطرافیانش می‌پردازد.

سلیمانی خود درباره این رمان گفته بود: «رمان «خاله‌بازی» اولین رمان من بود که به نشر ققنوس دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان در دهه ۷۰ نوشته شده منتها چاپ نشد. بعد از آن‌که رمان «بازی آخر بانو» توسط نشر ققنوس چاپ شد و مورد استقبال قرار گرفت، رمان «خاله‌بازی» هم در سال ۱۳۸۷ به چاپ رسید.»

بلقیس سلیمانی در رمان «خاله‌بازی» نسلی را باز می‌خواند که جهان و بنیادهایش را دگرگون می‌ساخت، نسلی که نقش‌های ازلی را ابدی نمی‌خواست.

«خاله‌بازی» داستان دو دوست هم‌دانشگاهی قدیمی به نام‌های ناهید و حمیرا را روایت می‌کند که بعد از سال‌ها به هم می‌رسند. ناهید از زندگی خود می‌گوید و با او وارد خاطراتش می‌شویم. خاطراتی از مردی به نام مسعود و زنی به نام سیما و گرداننده زندگی آن‌ها که ناهید است.

این رمان همان‌طور که از عنوانش برمی‌آید بازی ناهید با هَوو، همسر و فرزندان همسر و در نهایت با خودش است که بی‌شباهت به خاله‌بازی نیست؛ اما روایتی که ناهید تعریف می‌کند نتیجه متفاوتی را در ذهن حمیرا ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد ناهید آن‌چنان که می‌نماید نیست.

بلقیس سلیمانی همچنین رمان‌های «شب طاهره»، «آن مادران»، «این دختران» و «بازی آخر بانو» و مجموعه داستان «پسری که مرا دوست داشت» و سرگذشت‌نامه «نام کوچک من بلقیس» را در نشر ققنوس منتشر کرده است.

۲۴۱۲۴۵

کد خبر 1401501

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معرفی کتاب شهر کتاب کتاب خاله بازی نشر ققنوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند