Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@17:27:44 GMT

مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ناپیوسته ۹۹ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۴۸۶

ساعت24-سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ تا چهارم تیرماه خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی  اظهار داشت: داوطلبانی که در مرحله نخست ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها شرکت نکردند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه چهارم تیرماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی یادآور شد: مرحله نخست ثبت نام یک بار در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ انجام شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ اعلام شده نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی درخصوص زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خاطرنشان کرد: کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها روز جمعه ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.

وی ظرفیت پذیرش در کد رشته های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ را ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر برای پنج هزار و ۲۷۴ کد رشته محل با آزمون و بدون آزمون اعلام کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به آمار ثبت نام کنندگان تا این لحظه اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

۴۷۲۳۲

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

کد خبر 6089316

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد