Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سلیم الزعنون در پیام تبریک به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که هماهنگی و همکاری‌ها بین مجالس فلسطین و ایران با هدف تامین منافع دو ملت افزایش یابد.

در متن پیام تبریک رئیس مجلس ملی فلسطین خطاب به قالیباف آمده است:

«برادر گرامی و بزرگوار، آقای محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
من و همکارانم در مجلس ملی فلسطین، خوشوقتیم گرم‌ترین تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت انتخاب شما برای ریاست مجلس کشور برادر جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی و همکاران‌تان در مجلس محترم ابراز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برادر عزیز
بدین مناسبت مبارک اعلام می‌دارم که ما با هدف خدمت به منافع دو ملت برادر به ادامه هماهنگی و همکاری‌ها بین دو مجلس، چشم امید داریم و از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین، مسئله نخست مسلمانان، واز پایان یافتن اشغالگری ظالمانه اسرائیل و بازگشت آوارگان به سرزمین‌شان و تشکیل کشور مستقل فلسطین در خاک ملی فلسطین به پایتختی شهر قدس تقدیر و تشکر می‌کنیم.
ما در مجلس ملی فلسطین به عنوان نماینده ملت ضمن تبریک تصدی ریاست مجلس به جنابعالی در سایه شرایط حساس برای جمهوری اسلامی ایران و کل دنیا در مقابله با همه‌گیری کرونا، همبستگی خود با شما و ملت برادر ایران را اعلام و از آن خداوند مسئلت داریم تا این ویروس را از ما، شما و همه بشریت دور نماید.

با سپاس و احترامات فائقه
سلیم الزعنون؛
رئیس مجلس ملی فلسطین»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس قالیباف رئیس مجلس رئیس مجلس فلسطین مجلس ملی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • همکاری‌های کشاورزی ایران و تاجیکستان گسترش می‌یابد
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا