Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۱ بازیکن شاغل در لیگ ملی هاکی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش گروه ورزرشی خبرگزاری برنا؛ نتایج آزمایش 11 تن از بازیکنان شاغل در این رقابت‌ها مثبت اعلام شده است. NHL پیش از این از شروع دوباره مرحله دوم رقابت‌ها خبر داد. از 8 ژوئن نیز تیم‌ها تمرینات گروهی خود را آغاز کردند، اما تمامی بازیکنان و سایر پرسنل ابتدا باید آزمایش کرونا انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سازمان لیگ ملی آمریکا آمده است: در حال حاضر بیش از 200 بازیکن این رقابت‌ها آزمایش کرونا دادند که نتیجه 11 مورد مثبت اعلام شده است. تمامی بازیکنان مبتلا به این ویروس تحت قرنطینه قرار گرفتند و توصیه‌های بهداشتی را دنبال می‌کنند. البته اسامی این دسته از بازیکنان افشا نخواهد شد. اطلاعات مربوط به نتایج آزمایش‌های کرونا به طور هفتگی منتشر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا