Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: پروژه احداث جاده کمربندی بندر امام خمینی (ره) تاکنون با جذب ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به ۵۵ درصد پیشرفت واقعی و مرحله آسفالت شدن رسیده است.

او با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی در بستر باتلاقی احداث می‌شود و شرایط را برای پیشبرد آن سخت و دشوار می‌کند، افزود: علیرغم این شرایط این میزان پیشرفت مطلوب است و تاکنون نزدیک به ۷۰۰ متر از ابتدای جاده مذکور آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریس پروژه احداث جاده کمربندی بندر امام خمینی (ره) به آبادان را از جمله پروژه‌های بزرگ عمرانی برشمرد و اظهار داشت: این پروژه با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی درحال انجام است که در صورت اتمام آن به پیشگیری از فرسودگی و تسهیل رفت و آمد معابر شهری و کاهش بار ترافیک جاده‌ای کمک بسیاری می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث جاده آسفالت معابر پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد.

کد خبر 6096007

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان