Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:58:02 GMT

ریاست هیات نجات غریق آذربایجان‌شرقی به یک زن رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۴۳۱۳

ریاست هیات نجات غریق آذربایجان‌شرقی به یک زن رسید

مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی با معرفی یک زن به عنوان رئیس این هیات برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی روز شنبه 31 خرداد ماه به ریاست ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور برگزار شد و ساناز پورخورشیدی موفق شد به مدت 4 سال ریاست این هیات را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پورخورشیدی متولد 1360 و دانشجوی دکتری تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است. او مربی شنا و ناجی غریق فعال در استان آذربایجان‌شرقی است که نائب رئیسی هیات را به عهده داشت.   وی پس از انتخابش به این سمت ضمن قدردانی از اعتماد اعضای مجمع نسبت به خود، در سخنانش گفت: چشم‌انداز و برنامه‌های خود را اولویت دادن به امور ورزش بانوان و اجرای صحیح آیین‌نامه‌های فدراسیون و همچنین برنامه‌ریزی در جهت آموزش مربیگری و ارتقا جایگاه ناجیان غریق در استان عنوان کرد.   اتحاد جامعه نجات غریق و غواصی آذربایجان‌شرقی ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور نیز در این جلسه با تشکر از زحمات رحیم عادل مقام رئیس سابق هیات استان، انتخاب پورخورشیدی به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی به خانواده نجات غریق و غواصی استان تبریک گفت.   وی در صحبت‌های خود به وحدت و اتفاق‌نظر حاصله در بین اعضای مجمع انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: کسب حداکثر رای، مسئولیت و رسالت خانم پورخورشیدی را در مدیریت هیات استان آذربایجان‌شرقی سنگین می‌کند و انتخاب ایشان با حداکثر آرا نشان از اتحاد و اتفاق نظر اعضا با یکدیگر می‌باشد. رئیس مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در امور هیات‌ها انتخاب یک خانم به مسئولیت رئیس هیات استان را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: برای داشتن هیاتی قوی باید از تمامی اعضای هیات، کاندیداهای محترم و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به نحو احسن استفاده مناسب شود.   نوری هیات‌‌های استانی را بازوان فدراسیون برشمرد و گفت: فدراسیون بدون هیات‌های استانی نمی‌تواند موفقیتی کسب کند و ما در فدراسیون همیشه حامی و پشتیبان هیات‌های استان‌های سراسر کشور بوده‌ایم و امیدوارم این موضوع به هیات‌های شهرستانی نیز تسری پیدا کند.   تبعات خطرناک کم‌کاری در تربیت ناجیان   ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک به پورخورشیدی بابت انتخاب به سمت رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گفت: اگر تنها 20 درصد از برنامه‌ها و گفته‌های کاندیداها اجرایی و عملیاتی شود قطعا مشکلی در این هیات نخواهیم داشت.   وی افزود: من از تمامی کاندیداها می‌خواهم تا همکاری‌های لازم را با خانم پورخورشیدی به عنوان رئیس جدید هیات داشته باشند تا با همکاری جمعی بتوانید هیات استان را در رتبه‌های برتر کشوری قرار دهید.   بهتاج با اشاره به اهمیت و جایگاه مربیان و ناجیان غریق در رشته شنا و نجات غریق اشاره کرد: اگر در برخی از رشته‌ها امر آموزش مربیان به خوبی انجام نشود شاید در حیات و زندگی هیچ کس خللی وارد نشود اما کمترین کوتاهی و سُستی در امر تربیت ناجیان غریق موجب بروز حوادث جبران‌ناپذیر و بروز غریق می‌شود و کم‌کاری در تربیت و احراز صلاحیت ناجیان تبعات خطرناکی برای جان انسان‌ها دارد.   نایب رئیس مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان عنوان کرد: منتخب جدید با استفاده از خرد جمعی کاندیداها، می‌تواند در رعایت حق و حقوق ناجیان موفق عمل کند.   بهتاج درخاتمه ضمن با اهمیت شمردن حضور و بازدید از محل استخرها خواستار حضور فعال ناجیان دارای مجوز و کاربلد در محل استخرها شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات نجات غریق و غواصی استان استان آذربایجان شرقی مجمع انتخاباتی هیات استان هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد