Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیام سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پی درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عصر امروز در مراسمی که برای یادبود وی برگزار شده بود، قرائت شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای زیاد النخاله دبیر کل محترم جنبش جهاد اسلامی

ضایعه فقدان دکتر رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین که عمر مبارک خود را شجاعانه و فداکارانه در مسیر مجاهدت و پایمردی در عرصه مقاومت و آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف صرف کرد را به جنابعالی، مجاهدین جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ملت شریف و مقاوم فلسطین تسلیت عرض نموده و برای همسر فداکار و مکرمه، فرزندان و بستگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فقید عزیز با شجاعت و بصیرت در مقابل همه انحراف‌های ایجاد شده توسط دشمن ایستاد در مسیر مبارزه مانند چراغی روشن‌گر، راهنمای مجاهدین راستین بود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات مخلصانه مرحوم رمضان عبدالله در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی برای شما سلامتی و مزید توفیق مسئلت دارم و از همه همرزمان ایشان و نیروهای عزیز مقاومت جهاد اسلامی فلسطین می‌خواهم راه ایشان را تا رسیدن به هدف نهایی که آزادی فلسطین و قدس شریف است ادامه دهند.

ما نیز اطمینان می‌دهیم که همچون سردار بزرگوار شهید سلیمانی در کنار شما و همه نیروهای مجاهد باقی مانده و همواره در مسیر تقویت محور مقاومت گام برداریم.

از خداوند متعال مغفرت و رضوان الهی برای آن مرحوم مسئلت نموده و از حضرت حق تعالی عاجزانه خواستاریم تا روح ایشان را با ارواح طیبه صالحین و شهدایی که با برخوردای از رهبری ایشان خواب را از چشم دشمن غاصب ربودند محشور فرماید.

والسلام علیکم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار قاانی زیاد نخاله حماس جهاد اسلامی فلسطین جنبش جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد