Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: جلسه پیگیری مشکلات کشت تابستانه این شهرستان با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در فرمانداری برگزار شد.

او با اشاره به اهمیت توزیع عادلانه آب کشاورزی در حمیدیه افزود: کشت شلتوک در این شهرستان با توجه به رعایت ضوابط سازمان آب و برق مجاز و فقط در کانال ML باتوجه به ناتوانی کانال مذکور جهت آبرسانی برای کشت شلتوک در همه زمین‌های کشاورزی روستا‌های مجاور کانال ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه تسریع در اتصال کانال چمران به کانال ML و احیای کانال ارتباطی ازرگ به کرخه نور و همچنین ساماندهی موتور پمپ‌های کرخه نور در توزیع عادلانه آب کشاورزی تاثیر دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه معیشت اهالی این شهرستان از طریق کشاورزی تامین می‌شود و رفع مشکلات آن‌ها الزامی است.

به گفته فرماندار شهرستان حمیدیه، مجتبی یوسفی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، بر پیگیری مشکلات کشاورزان تاکید کرد و خواستار همکاری کشاورزان با مسئولین شد، همچنین خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز شهرستان حمیدیه را قطب کشاورزی استان دانست و در تعامل با کشاورزان تاکید نمود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشت تابستانه کانال آبیاری کشت شلتوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین