Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:14:43 GMT

ادارات دولتی قزوین نباید سیاسی شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۴۷۳۱

ادارات دولتی قزوین نباید سیاسی شوند

لطف الله سیاهکالی مرادی روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان قزوین،  افزود: در بین ادارات دولتی آموزش و پرورش بیشتر از سایر جاها با هدف اخذ رأی در انتخابات سیاسی شده است.
وی در خصوص تغییر مدیران دولتی، اظهار داشت: تغییر مدیران دولتی در حال حاضر معقولانه نیست و اگر مدیر جدیدی سرکار بیاید تا به کار و وظایف خود اشرافیت پیدا کند، به نفع مردم نخواهد بود، بنابراین بهتر است با همین مدیران تا سال ۱۴۰۰ برای مردم کاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاهکالی مرادی با بیان اینکه بودجه استان قزوین پایین است، اظهار داشت: رقم بودجه استان جمعا هزار میلیارد تومان بوده و به حدی پایین است که جای هیچ بحث و نظری باقی نگذاشته است.
این نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه کل استان به اندازه بودجه شهر قزوین است، درحالی که آمارها نشان می‌دهد این استان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی دارد و این رقم بودجه در شأن استان نیست.
سیاهکالی مرادی با اشاره به کمبود آب شرب در استان، تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی در حوزه آب، برداشت از رودخانه شاهرود است، به هرحال واقعیت این است که تامین آب شرب استان قزوین به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با رقم‌های فعلی باید تا ۲۰ سال دیگر منتظر اتفاقات خوب بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان، بیان داشت: تا زمانی که بانک،  محور سرمایه باشد کار قابل توجهی انجام نمی‌شود، چون وضعیت سود و بهره بانکی شرایط را دشوار می‌کند و برای رونق حوزه سرمایه‌گذاری باید به سمت بازار فعال اقتصادی و بورس واقعی گام برداشت.
وی در انتقاد از واژه فرصت اشتغال،  اظهار داشت: آمار فرصت اشتغال هرگز مورد هدف مردم نبوده و آمارها باید بر اساس خود اشتغال مطرح شود، به هرحال ظرفیت اشتغال در استان بالاست و باید به صورت واقعی به سمت اشتغالزایی رفت.
سیاهکالی مرادی بر اهمیت معادن در کشور تاکید کرد و گفت:در حال حاضر معدن مس طارم ظرفیت ۴۵۰ نفر اشتغالزایی دارد که مدیر آن نیز قول داده از نیروهای بومی استفاده کند، این ظرفیت شغلی به لحاظ درآمدی بالاتر از پایه حقوق قانون کار بوده و باید مورد توجه اهالی طارم سفلی قرار گیرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز راه‌های روستایی باید مورد توجه قرار گیرند و یکی از مطالبات اصلی مردم طارم سفلی در قزوین اتصال راه این منطقه به طارم علیا است که خوشبختانه در سفر اخیر با حضور مدیران مورد تایید و تصویب رسید.
سیاهکالی مرادی در خصوص حمایت از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: هیچ رانتی نباید در حوزه رسانه ایجاد شود و همه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین باید از حقوق مادی و معنوی یکسانی برخوردار شوند، به هرحال واقعیت این است که برخی از رسانه‌ها امروز فقیرانه زندگی می‌کنند و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.
این نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حضور رسانه‌ها پس از تماس تلفنی با پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خواهان رسیدگی به مطالبات درمانی شد.   

برچسب‌ها تارنماهای خبری نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تارنماهای خبری استان قزوین تارنماهای خبری استان قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین سیاهکالی مرادی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند