Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:03:25 GMT

جلسه پزشک و بدنساز استقلال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۴۹۴۴

جلسه پزشک و بدنساز استقلال برگزار شد

جلسه بین دکتر ستوده و علی ربانی، پزشک و بدنساز تیم استقلال برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، انتشار صحبت‌های دکتر کاوه ستوده در خصوص مصدومیت مرتضی تبریزی باعث ایجاد شائبه‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه امروز جلسه‌ای میان سعید رمضانی سرپرست، دکتر ستوده پزشک و علی ربانی بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شد.

سعید رمضانی درباره این جلسه گفت:

در این جلسه دکتر ستوده گفت که منظورش از آن صحبت‌ها، انتقاد از بدنساز و یا کادرفنی استقلال نبوده است و همانطور که دکتر نوروزی گفته، صحبت‌های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آن‌هاست. مطمئنا مشکل مصدومیت در استقلال، در سایر تیم‌ها هم خواهد بود، چون باید بازیکنان در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این درحالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم‌ها برای رسیدن به اوج آمادگی در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند.

او افزود:

در این جلسه همچنین دکتر ستوده صراحتا گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می‌داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده و مطمئنا با همدلی این تیم به موفقیت می‌رسد و نباید اجازه سواستفاده به حاشیه سازان بدهیم. در پایان این جلسه هم دکتر ستوده و علی ربانی جهت همکاری بیشتر در خصوص موفقیت استقلال با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی درباره این موضوع گرفته شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال دکتر ستوده علی ربانی استقلال دکتر ستوده علی ربانی لیگ برتر دکتر ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای امنیت قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را در رابطه با کشف گورهای دسته جمعی در غزه برگزار کند.

این جلسه به درخواست الجزایر برگزار خواهد شد.

این جلسه قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست چه کشورهایی طی آن به ارائه توضیحات در مورد موضوع جلسه برای اعضای شورای امنیت خواهند پرداخت.

در هفته های اخیر همزمان با عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق غزه، گورهای دسته جمعی متعددی درنوار غزه کشف و صدها جسد از آنها خارج شده است.

کد خبر 6096917 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی