Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@00:54:01 GMT

اعتبار دفترچه "بیمه سلامت" تا آخرین نسخه سفید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۱۴۳

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اعلام کرد که دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آن‌ها دارای نسخ سفید است نیازی به تعویض ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "کوروش فرزین" امروز (شنبه) گفت: دفترچه های بیمه سلامت دارای نسخه سفید، نیازی به تعویض ندارد و افراد می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت افزود:برای کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و به منظور اجتناب از شیوع ویروس کرونا، با توجه به اتمام اعتبار دفترچه‌های بیمه مشمولان سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۳۱ خرداد ۹۹، بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آن‌ها دارای نسخ سفید است، می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید، به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

وی افزود: بدیهی است آن عده از بیمه شدگان که دفترچه بیمه سلامت آن‌ها فاقد نسخ سفید بوده و مشمول پوشش بیمه‌ای هستند، ملزم به تمدید دفترچه و مراجعه به دفاتر پیشخوان هستند.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان بیمه سلامت اعتبار دفترچه‌های بیمه را جهت کاهش تردد بیمه شدگان تمدید کرد. از طرف دیگر طرح‌هایی مانند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک برای کاهش کاربرد دفترچه کاغذی در دستور کار این سازمان قرار دارد. برچسب ها: دفترچه بیمه ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دفترچه بیمه کرونا دفترچه بیمه دفاتر پیشخوان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها