Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با هشدار به مدیرانی که قصد خدمت به مردم را ندارند گفت: مدیران باید فکر کاسبی کردن را در دوران مدیریتی خود از سرشان دور کنند. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آرادان، اردشیر مطهری ساعتی پیش در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آرادان اظهار داشت: مدیران و مسئولان نظام باید خدمتگزار مردم باشد و در گره‌گشایی از مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر حفظ و تقویت سلامت دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی، فرماندار، شهردار و دهیار و همه و همه باید تنها هدف و اولویتشان گره‌گشایی از کار مردم باشد و دغدغه‌ای به‌جز خدمت به مردم نداشته باشند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس تصریح کرد: مدیران باید فکر کاسبی کردن را در دوران مدیریتی خود از سرشان دور کنند و همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا مشکل و معضلی و دغدغه‌ای از دغدغه‌ها و مشکلات مردم کاسته شود؛ بنابراین به‌صراحت می‌گویم اجازه نخواهم داد در دوران نمایندگی‌ام احدی از مدیران به‌جای گره‌گشایی از کار مردم تنها به دنبال پر کردن جیب خود باشد.

نمایندگان و مدیران لرستان تنها به اعتبارات استانی اکتفا نکنندوعده 13 ساله مدیران در ساخت یک پل؛ پایه‌های نماد معماری اردبیل زنگ زد+ تصاویرمشهد|مدل‌های ناکارآمد اقتصادی را باید کنار گذاشت/اختیار مدیران استانی افزایش یابدفرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری: مدیران استانی با مطالبه‌گری پای قرارگاه خاتم را به استان باز کنند

مطهری به برخی شایعه‌پراکنی‌ها در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی از سوی برخی افراد کینه‌توز گفت: برخی می‌گویند شخص بنده آمده‌ام تا برای مثال فرماندار آرادان و یا گرمسار را تغییر دهم؛ بنده با صراحت می‌گویم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا از ظرفیت مدیران کار بلد، دغدغه‌مند، پرتلاش و مؤثر در اجرای امور استفاده و حمایت کنم؛ البته این را هم بگویم بنده یقه فرد مدیری که هدفش خدمت به مردم نیست را خواهم گرفت و چنین مدیر و مدیرانی باید پاسخگو باشند.

وی اظهار داشت: باید در فضای خدمت‌گزاری به مردم روحیه جهادی، صمیمیت و رقابت تقویت شود و در اجرای امور و ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های مختلف باید رویکردها به سمت نتیجه گرایی و بازدهی و خروجی اثرگذار تغییر جهت یابد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس تأکید کرد: ابتکار، خلاقیت و نوآوری باید سرلوحه کار هر یک از مدیران و مسئولان در اجرای مأموریت‌هایشان باشد.

مطهری افزود: قطار پیشرفت و خدمت به مردم در حال حرکت است و اگر مدیری نمی‌تواند به این قطار خود را برساند؛ باید به‌صراحت بگویم مشکل از آن مدیر است.

وی در ادامه به پروژه بر زمین‌مانده احداث شهرک گلخانه‌ای در منطقه آرادان اشاره کرد و گفت: مسئولان امر در این حوزه باید وارد عمل شوند و ببینند علت اینکه این پروژه به‌جایی نرسید؛ چیست؟ و این مطالبه مردم است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: قرار بر این بود که به هر یک از 35 نفر از جوانان متقاضی احداث گلخانه و کار در این حوزه 2 هکتار زمین داده شود؛ البته این کار انجام شد؛ اما به دلیلی نامعلوم این زمین‌ها از این جوانان باز پس گرفته شد و همین‌طور از آن زمان این پروژه معطل و راکد مانده است و بلاتکلیف است.

مطهری در ادامه با تأکید بر جذب سرمایه‌گذاران قوی در منطقه گرمسار و آرادان گفت: نباید امکانات، زمین، آب همین‌طور به حالت معطل بماند و باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود با جذب سرمایه‌گذاران قوی و پولدار استفاده شود.

وی تأکید کرد: فرماندار و مدیران ادارات باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و این روحیه را در خود و کارکنان زیرمجموعه خود تقویت کنند؛ تا کارها با سرعت بیشتری سامان یابد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به یکی دیگر از مشکلات شهرستان آرادان اشاره کرد و گفت: نبود پزشک و جراح متخصص و بلاتکلیفی احداث بیمارستان در این شهرستان از جمله مشکلاتی است که باید در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

مطهری گفت: مدیر در هر مجموعه‌ای باید قوی باشد تا اثرگذاری بیشتری و مطلوب‌تری در اجرای برنامه‌ها و اهداف سازمانی و اداری را شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: مدیرانی که در یک شهرستان مشغول خدمت هستند؛ باید محل سکونتشان نیز در همان شهرستان باشد تا در جریان مشکلات مردم از نزدیک باشند و مشکلات و موانع را شخصاً درک و لمس کنند.

انتهای پیام/363/ ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد

علی جورابلو مدیر جهاد کشاورزی گرمسار گفت: در بیشتر از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرستان گرمسار اکنون عملیات کشاورزی حفاظتی شامل کم‌خاک‌ورزی و بی خاک‌ورزی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی می‌شود سطح خاک‌ورزی حفاظتی در این شهرستان در سال‌های آتی افزایش پیدا کند و به بیش از یکهزار هکتار برسد.

وی گفت: افزایش رطوبت ذخیره شده در خاک مهم‌ترین عامل تولید درمناطق خشک وکم‌بارش است و باقی ماندن بقایای گیاهی بر روی سطح خاک و همچنین افزایش مواد آلی خاک، کاهش نیروی کار و انرژی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری از مهمترین مزایای خاک ورزی حفاظتی است.

این مسئول بیان کرد که کاهش تردد ادوات خاک ورزی در مزرعه و صدمه کمتر ساختمان خاک از مزایای اجرای خاک ورزی حفاظتی است. در خاک ورزی مرسوم ۶ تا هفت بار تردد در مزرعه برای کشت، علاوه بر تخریب ساختمان خاک هزینه بسیاری دارد و این در حالی است که در خاک‌ورزی حفاظتی رایج در گرمسار فقط ۲ یا حداکثر سه بار ادوات خاک ورزی به سطح مزرعه می‌روند.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار افزود: کشت محصول در بقایای گیاهی سال قبل با دستگاه‌های مستقیم کار، حذف شخم عمیق در خاک و جایگزینی شخم سبک و استفاده از ادوات کم‌خاکورزی از روش‌های متداول خاک‌ورزی حفاظتی توصیه شده به کشاورزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است