Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:46:01 GMT

فرماندار مراغه: کرونا تمام نشده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۴۳۱

فرماندار مراغه: کرونا تمام نشده است

حمید شکری روز شنبه در بازدید از بخش های مختلف بیماران کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه اظهار داشت: شاهد شیوع و روند افزایشی بیماری کرونا در شهرستان هستیم و این موضوع نگران کننده و خطرناک است.
وی گفت: در حال حاضر تعداد بستری ها رو به افزایش است و در مقایسه با روز های نخست بیماری شاهد افزایش بیماران بد حال و افزایش بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: متاسفانه در حال حاضر بخش مراقبت های ویژه در شهرستان به طور کامل تکمیل شده و مسوولان دانشکده علوم پزشکی بخش جدید مراقبت های ویژه را آماده سازی و راه اندازی می کنند.
شکری ادامه داد: در ماه های نخست شیوع بیماری، کنترل و الزامات و محدودیت ها از سوی دولت اجرایی می شد و در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی اعمال نمی شود و محدودیت ها و رعایت موارد و مسایل ایمنی و بهداشتی بر عهده خود مردم است.
فرماندار مراغه اضافه کرد: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اصلی ترین علت افزایش آمار کرونا در شهرستان است.
شکری به دلایل شیوع و افزایش بیماری کرونا در مراغه اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسمات و تجمع در فروشگاه ها و مراکز خرید، تجمع در پارک ها و بوستان ها از جمله مواردی است که موجب افزایش آمارکرونا نسبت به روزهای نخست شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت مراغه قرمز است، افزود: ممکن است محدودیت ها دوباره اعمال شود ولی تاکنون از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی در این خصوص ابلاغ نشده است.
وی گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و شرکت نکردن در مراسمات و استفاده از ماسک از جمله مواردی است که باید از سوی مردم لحاظ شود.
شکری با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت گفت: در حال حاضر مدافعان سلامت بیش از ظرفیت تلاش می کنند و بدون استراحت و ماه ها دور از خانواده در مراکز درمانی درحال خدمت هستند.
وی با تاکید بر اینکه رعایت موارد از سوی مردم موجب رعایت حال مدافعان سلامت خواهد شد، افزود: با افزایش بیماران مبتلا، مراکز درمانی شهرستان توان پاسخگویی به مراجعات را نخواهند داشت و تنها راه کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال، رعایت موارد و توجه به پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز