Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از به تعویق افتادن مراسم اسکار ۲۰۲۰، حال نوبت به یکی دیگر از مهمترین رویداد‌های سینمای جهان رسیده تا به دلیل مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم خود را به تعویق بیندازد. تاریخ انتشار: 22:00 - 31 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۴۳۴

خبرگزاری میزان - پس از به تعویق افتادن مراسم اسکار ۲۰۲۰، حال نوبت به یکی دیگر از مهمترین رویداد‌های سینمای جهان رسیده تا به دلیل مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم خود را به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اهدای جوایز منتخب منتقدان که همواره به عنوان یکی از مهمترین رویداد‌های کیفی سینما در سال محسوب می‌شود هم با اعلام خبر به تعویق افتادن این مراسم به ادامه بحران سینما پس از شیوع کرونا در جهان دامن زد تا بار دیگر سینمای جهان لطمه‌ای بزرگ را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این انجمن سینمایی طی بیانیه‌ای خبر از تعویق جشن منتقدان داده که به شرح زیر است: هم اکنون که مردم بیش از هر زمان دیگری به سینما و تلویزیون روی آورده‌اند تا احساس آرامش کنند و آموزش ببینند، با تغییر زمان اهدای این جوایز ما قصد داریم تا به تجلیل از همه کار‌های خلاقانه در این فصل بپردازیم.

از ۲ نوامبر ۲۰۲۰ فصل انتخاب در برنامه‌های تلویزیونی و از یکم فوریه زمان انتخاب آثار سینمایی آغاز می‌شود و تا ۵ مارس در هر دو بخش رای گیری نهایی انجام می‌شود.

در جشن اهدای جوایز سال ۲۰۲۰ که در ماه ژانویه برگزار شد فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو ۴ جایزه به خانه برد که شامل بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل برای برد پیت، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برای تارانتینو و بهترین طراحی تولید برای باربارا لینک و نانسی‌های بود. خواکین فینیکس نیز برای «جوکر» به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و رنه زلوگر برای «جودی» جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. جایزه بهترین کارگردانی نیز به صورت مشترک به سم مندس برای «۱۹۱۷» و بونگ جون هو برای «انگل» رسید. در بخش تلویزیونی نیز «فلی بگ» به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد و ادی مورفی جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشن منتقدان سینما سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان