Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوا گفت هر کسی با آنچلوتی کار کرده، چیزهای زیادی برای حرفه مربیگری آموخته است. 

طرفداری - آندری شوچنکو سرمربی موفق تیم ملی اوکراین است اما هم تیمی های سابق او تحت هدایت کارلو آنچلوتی هم موفقیت هایی کسب کرده اند. جنارو گتوزو اخیرا با ناپولی کوپا ایتالیا را کسب کرد، کریستین بروکی توانست مونزا را به سری بی برساند و فیلیپو اینزاگی نیز بنونتو را به سری آ می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلارنس سیدورف، ماسیمو اودو و یاپ استام از دیگر شاگردان آنچلوتی در میلان بوده اند که مربی شده اند. آندری شوچنکو در گفتگو با The Athletic گفت:

تعداد زیادی از ما مربی شدیم. فکر می کنم هر کس با کارلو آنچلوتی کار کرد، چیزهایی یاد گرفت. بازی کردن زیر نظر آنچلوتی مثل یک گذرگاه برای یادگیری مربیگری بود. این نشان می دهد که آن تیم بزرگ میلان فقط بازیکنان خوبی نداشت، بلکه افراد باهوشی در آن کار می کردند. 

در اولین کنفرانس خبری ام گفتم: "ما قرار است سبک بازی خود را عوض کنیم". ما عادت داشتیم با سبک ضد حمله بازی کنیم. نمی گویم قابل پیش بینی بودیم اما ساختار بازی تیم کاملا متفاوت بود. می خواستیم هجومی تر باشیم و کنترل بهتری بر بازی داشته باشیم و در کنار مالکیت خوب توپ، انتقال توپ نیز سریع تر شود. می خواستیم شانس های گلزنی زیادی خلق کنیم. با نگاه به آمار ما طی 6 ماه اخیر تیم در هر بازی شانس های زیادی خلق می کند. 

شوچنکو تنها 1 سال با ژوزه مورینیو کار کرد اما گفت که او تاثیر بالایی داشته است:

من چیزهای زیادی از مورینیو یاد گرفتم. طرز مدیریت او در تیم بسیار جذاب بود. ژوزه همیشه از هیچ، چیزی پیدا می کند. این ذهنیت او است. شما همیشه باید به او ایمان داشته باشید. تیم او ممکن است در آخرین ثانیه، نتیجه را برگرداند. بازی های زیادی برای مثال زدن وجود دارند؛ مثلا فینال 1999 بین منچستریونایتد و بایرن مونیخ که 2 دقیقه نتیجه را کاملا برگرداند. تیم های بزرگ چنین ذهنیتی دارند. وقتی شما بازیکنان بزرگ را مربیگری می کنید، آنها باید ایمان داشته باشند که می توانند در 10 ثانیه نتیجه را تغییر دهند. اگر چنین چیزی را باور داشته باشید، می توانید حتی در وقت های اضافه لیگ قهرمانان کسب کنید. به رئال مادریدِ کارلو آنچلوتی نگاه کنید. این زیبایی فوتبال است اما برای چنین کاری باید ذهنیت درستی در تیم به وجود آورده باشید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!