Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@12:25:50 GMT

نصب 60 دوربین ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی فارس99

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۵۰۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد ای استان فارس در ادامه از آغاز نصب عملیات اجرایی 60 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . مهندس سیاهپور افزود: با توجه به اینکه متاسفانه در برخی از محورهای شریانی استان گاهاٌ شاهد تصادفاتی با علت سرعت غیر مطمئنه و غیر مجاز هستیم ، لذا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با هماهنگی های لازم و اختصاص اعتبارات ، موضوع را با یک رویکرد جدیدی در دستور کار خود قرار داده که با توجه به اینکه در سالهای گذشته تعداد 136 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان نصب بود با تصمیماتی که گرفته شد تعداد 60 دوربین ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به این تعداد افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس با 17 هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از 1380 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 200 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 800 کیلومتر راه فرعی، نزدیک به 11 هزار کیلومتر راه روستایی، 2 هزار و 500 کیلومتر راه شریانی و... از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کیلومتر راه دوربین ثبت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار