Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار"محمد رضا حسینی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در  تشریح اهمیت و چگونگی این عمل جراحی، اظهارداشت: جراحی انسداد روده برای اولین بار در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) بر روی نوزاد ۵ روزه ای که با علائم عدم تحمل شیر، بدحالی و استفراغ صفراوی به بیمارستان منتقل شده بود، انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عمل جراحی و بیهوشی نوزادان نسبت به بزرگسالان شرایط حساس تری دارد و مستلزم آمادگی امکانات و تجهیزات تخصصی قبل و بعد از  عمل جراحی است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نوزاد قبل از جراحی و بعد از آن به مراقبت های ویژه(NICU) نیاز دارد که پیش بینی و آماده به کار بودن این امکانات در بیمارستانی که نوزاد در آن بستری و تحت مراقبت قرار می گیرد، الزامی است.

 سردار حسینی ضمن قدردانی از پیگیری دکتر "آیت اله عبادی" رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) و تیم جراحی نوزاد ۵ روزه به ویژه دکتر "حسین الماسی" فوق تخصص جراحی اطفال، اضافه کرد: درمان یک کار گروهی است که تک تک اعضای گروه  به عنوان نیروی کارآمد و دلسوز در نتیجه آن تاثیرگذار و نقش آفرین هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی، نقش امکانات و تجهیزات در فرآیند تشخیص و درمان بیماری را انکار ناپذیر عنوان و تصریح کرد: در فرآیند درمان، تجهیزات تشخیصی درمانی مکمل نقش نیروی متخصص هستند و بدون برخورداری از امکانات و تجهیزات بروز نمی توان به نتیجه مطلوب و رضایت بخشی در درمان دست پیدا کرد.

معاون بهداد ناجا با اشاره به  تجهیز بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)ناجا به بخش مراقبت های ویژه نوزادان( NICU) از امکان جراحی های تخصصی نوزادان در این مرکز درمانی خبر داد و از حمایت های هیات رئیسه نیروی انتظامی از  برنامه های معاونت بهداد در زمینه ارتقای تجهیزات و خدمات مراکز درمانی ناجا قدردانی کرد.

گفتنی است، با تلاش و اقدام به موقع تیم جراحی بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)ناجا، نوزاد ۵ روزه ای که به انسداد روده دچار شده بود از مرگ نجات یافت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر عج نوزاد ۵ روزه عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!