Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد شهید والامقام دکتر مصطفی چمران و بزرگداشت روز بسیج اساتید، گفت: شهید چمران یکی از الگو‌های برتر در زمینه انقلابی گری و جهاد علمی است که هم در عرصه علمی و دانشگاهی و هم در عرصه جهاد نقش آفرینی درخشان و موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه سَبکِ زندگی شهید چمران بهترین الگو برای اساتید دانشگاه است، گفت: نقش اصلی در تداوم حرکت پُرشتاب علمی کشور و پویایی محیط دانشگاه و مراکز آموزش عالی بر عهده اساتید دانشگاه است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دانشگاه از جمله عناصر اصلی تحولات در جامعه اسلامی است، گفت: "تربیت دانشجوی انقلابی و امیدوار به آینده" رسالت مهم اساتید بسیجی است و اگر در این زمینه موفق عمل شود آینده کشور از هرگونه آسیب مصون خواهد ماند.

او با بیان اینکه پیگیری رشد علمی و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف مطالبه مهم از اساتید بسیجی است، گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری‌های نوین یکی از ارکان اقتدار کشور‌ها در عرصه بین المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه بدست می‌آید.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در مسئله تحریم‌ها جلوگیری از دستیابی کشور به پیشرفت‌های علمی است، گفت: اعضای بسیج اساتید و فرهیختگان انقلابی در مراکز آموزش عالی نقش اصلی را در مقابله با تحریم‌ها بر عهده دارند و امروز دانشگاه مرکز فرماندهی جهاد علمی در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه است.

سردار غیاثی ضمن تجلیل از روسا و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارس به انعقاد تفاهم نامه بین سپاه فجر و دانشگاه شیراز اشاره کرد و افزود: سپاه فجر با تمام توان از پروژه‌های شاخص علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان استان فارس حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده سپاه فجر فارس تربیت دانشجوی انقلابی اساتید بسیجی سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی