Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، با حضور مهندس جمشیدی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه ،مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و مهندس راستیار معاون راهداری فارس ، بازدید میدانی از محورهای شریانی شیراز-اصفهان و شیراز-بوشهر صورت پذیرفت. در این بازدید ضمن ابراز رضایت مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از روند اجرائی پروژه ها ،مقرر شد ظرف 10 روز آینده با توجه به تاکید ریاست محترم سازمان استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات موجود جهت حفظ رویه های آسفالت های محور های شریانی و همچنین اصلاح کامل راههایی که خرابی شدید دارند با توجه به وضعیت اعتباری صرفه جویی در اولویت کاری این اداره کل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس جمشیدی در پایان این بازدید ایمنی راه ها را برای آسایش کاربران جاده ای از اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دانست. این گزارش حاکی از آن است که در این محورها 3 اکیپ لکه گیری در محور شیراز-اصفهان و 3 اکیپ لکه گیری در حد فاصل دشت ارژن به محور جدید کازرون –بوشهر در حال روکش آسفالت و لکه گیری هندسی فعال هستند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان