Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابخانه ملی ایران از فردا یکم تیرماه با شرایط ویژه‌ای برای تمام اعضاء این کتابخانه بازگشایی می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحله اول بازگشایی کتابخانه ملی ایران در تاریخ ۱۷ خردادماه انجام شد و در مرحله دوم از بازگشایی کتابخانه، استفاده برای اعضای پژوهشی از روز سه‌شنبه ۲۷ خردادماه آغاز شد و در مرحله آخر، امکان استفاده از تالار‌های مطالعه برای هر دو گروه عادی و پژوهشی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس شرایط بازگشایی تالار‌ها به شرح زیر اعلام شد:

۱ـ از تاریخ اول تیر ۹۹، تالار‌های تخصصی و عمومی کتابخانه ملی برای تمام اعضا کتابخانه ملی (عادی و پژوهشی) قابل استفاده است.

۲ـ به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ورود هر گونه منبع به داخل تالار‌های عمومی و تخصصی (به جز چند برگ کاغذ، خودکار یا مداد و رایانه شخصی) ممنوع است و لذا تقاضا می‌شود اعضا محترم از آوردن جزوات و کتب شخصی خود برای استفاده در تالار‌های عمومی و تخصصی خودداری کنند.

۳ـ با توجه به الزامات بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد مبارزه با کرونا، ظرفیت استفاده از کتابخانه ملی به نصف کاهش پیدا کرده است و لذا روزانه ۵۵۰ نفر امکان استفاده از تالار‌های کتابخانه ملی را خواهند داشت و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ورود اعضا به کتابخانه ملی وجود نخواهد داشت.

۴ـ ساعت ارائه خدمات از ۸ صبح تا ۱۶ خواهد بود.

۵ـ علاوه بر روز‌های اداری هفته، روز‌های پنجشنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل نیز امکان استفاده از تالار‌ها وجود خواهد داشت.

۶ـ به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه ملی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی است و ضروری است همه مراجعان کتابخانه ملی از ماسک یا شیلد استفاده کنند.

۷ـ بدیهی است طی روز‌های آینده و به صورت تدریجی دامنه سرویس‌دهی به اعضا کتابخانه ملی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتابخانه کتاب کتابخانه ملی کتابخانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود