Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بردسکن گفت: با تأمین برق مورد نیاز معادن در بخش انابد، تولید و اشتغال‌زایی در حوزه معادن به ۲ برابر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «ظرفیت‌های شهرستان بردسکن برای تحقق شعار جهش تولید» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری از روسای ادارات خواسته‌ایم که نباید هیچ استعلامی از سرمایه‌گذار در بردسکن معطل بماند و باید تمامی استعلامات مربوط به تقاضای سرمایه‌گذار را در منطقه حل کرده و پیگیری کنند.

مجتبی شاکری با بیان اینکه ساخت پست برق 132 مختص حوزه معادن در دست پیگیری و انجام کار است، گفت: معادن غنی در بردسکن از جمله معادن طلا، مس و آهن یک ظرفیت بالا برای تحقق شعار امسال است که همه رؤسای ادارات در این مسیر همدل و هماهنگ تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: با تامین برق مورد نیاز معادن در بخش انابد، تولید و اشتغال‌زایی در حوزه معادن به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

فرماندار بردسکن گفت: در راستای اجرای طرح مدل توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی نیز شرکت آسیا پی جوی بینالود (معدن طلای سه بندون) و شرکت کومه معدن پارس (مجتمع مس نسیم) دو معین اقتصادی منطقه هستند که خوشبختانه تاکنون در حوزه‌های مختلف موفق عمل کرده‌اند.

شاکری به راه‌اندازی کارگاه آموزشی جواهرسازی توسط معدن طلای سه بندون با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: در مرحله اول ۵۰ نفر از جوانان منطقه مشغول فراگیری آشنایی با صنعت طلا و جواهر هستند تا در آینده در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه معادن شهرستان بردسکن گفت: همه مدیران مکلف هستند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به مشکلات صاحبان سرمایه اقدام و نتیجه را به کارگروه رفع موانع تولید شهرستان اعلام کنند.

فرماندار بردسکن افزود: صاحبان سرمایه بیش از یک هزار میلیارد تومان در بخش معادن بردسکن سرمایه‌گذاری کردند و فعال کردن معادن نیمه فعال و واحد‌های تولیدی از دیگر برنامه‌های نماینده عالی دولت در سال جاری است.

شاکری گفت: مشکلات زیست محیطی، تأمین آب و برق و جاده دسترسی به معادن از مهم‌ترین مشکلات معدن‌کاران است که در این رابطه با دستگاه‌های ذی ربط مکاتبات لازم انجام شده است.

وی برگزاری جلسات رفع موانع تولید، برگزاری جلسات کارگروه به‌صورت میدانی در محل پروژه، بازدید و ملاقات با معین‌های اقتصادی و افراد سرمایه‌گذار را از جمله راهکارهای شهرستان در تحقق شعار امسال نام برد.

انتهای پیام/70050

منبع: فارس

کلیدواژه: معادن تولید بردسکن سرمایه گذاری معادن تولید بردسکن سرمایه گذاری فرماندار بردسکن حوزه معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مینی پالایشگاه شهر دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زنی شد

ظرفیت تولید روزانه این پالایشگاه معادل یکهزار و ۴٠٠ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین است.

مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹٠ لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

این پالایشگاه ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 6092432

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است