Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@16:41:53 GMT

ترس سیتی از شایعات و شروع مذاکرات با ستاره برزیلی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۸۳۹

ترس سیتی از شایعات و شروع مذاکرات با ستاره برزیلی

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد، قرارداد ستاره برزیلی خود یعنی گابریل ژسوس را تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس بازیکنی بود که در ژانویه سال 2017 و بعد از ارائه نمایش های درخشان در باشگاه پالمیراس، این تیم برزیلی را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست؛ این انتقال در حالی رخ داد که ستاره برزیلی در آن زمان از تیمی مثل رئال مادرید نیز پیشنهاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اما او لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچسترسیتی را برای چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

گابریل ژسوس اما طی فصول اخیر اکثرا به عنوان یک بازیکن ذخیره به کار گرفته شده و گواردیولا در بیشتر مواقع از ستاره آرژانتینی خود یعنی سرخیو آگوئرو به عنوان مهاجم اول تیمش استفاده کرده است. با این حال در فصل جاری اوضاع کمی برای ژسوس تغییر کرده و او در دیدارهای حساسی مثل تقابل با رئال مادرید که اتفاقاً عملکرد خوبی نیز در آن ارائه داد، به عنوان بازیکن ثابت به کار گرفته شده است.

 

 

 

 

با وجود بهتر شدن اوضاع مهاجم برزیلی در منچسترسیتی، اما طی روزهای گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از اتحاد به گوش رسیده است. حتی گفته شد که باشگاه اینتر قصد دارد این بازیکن را به عنوان جانشین احتمالی لائوتارو مارتینز که احتمالاً راهی بارسلونا خواهد شد، جذب کند.

 

حالا و در همین رابطه اما منبع منچستر اوینینگ نیوز مدعی شده باشگاه منچسترسیتی از شایعات پیرامون گابریل ژسوس نگران به نظر می‌رسد و قصد دارد قرارداد این بازیکن را با دستمزد سالیانه 6 میلیون پوند تمدید کند.

گابریل ژسوس منچستر سیتی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل ژسوس منچستر سیتی اینتر میلان گابریل ژسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم

ویکتور ومبانیاما ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد. ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. برترین حرکات ویکتور ومبانیاما را تماشا کنید.

دانلود (78.5MB)

دیگر خبرها

  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!