Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی روز شنبه در این‌باره اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با مشارکت بیش از ٨٨ درصد حضور شرکت کنندگان، در صحت و سلامت، با نظارت کمیته برگزاری انتخابات در استان برگزار شد.
 
وی گفت: اسامی اعضای اصلی هیات مدیره به ترتیب شامل ملوک زورقی براهویی، محمد هادی غلامحسین طهرانی مقدم، میلاد میرکمالی، مینا ریگی، عبدالحمید الهامی فر، محمود براهویی نژاد و شیبا سرگزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعضای علی البدل هیات مدیره نیز به ترتیب مدیر مسئول، خبرنگار، نمایندگی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها لیلا قاینی، اکبر نوری، حیدرعلی حسینی قلعه نو - محمد شکوهی فر و آرشام هنرکار آشنا هستند.

وی افزود: اسامی منتخبین اصلی و علی البدل بازرسان انتخابات به ترتیب نجمه خسرو پرست (بازرس اصلی )، مرضیه نژاد بندانی (بازرس اصلی ) و شبنم پودینه (بازرس علی البدل ) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سییتان و بلوچستان. مسگرانی بیان کرد: انتخابات مذکور بر اساس آیین نامه خانه مطبوعات و پس از مواد مرتبط با نحوه برگزاری انتخابات بوده که پس از اعلام اسامی کاندیداها و شرکت کنندگان توسط خانه مطبوعات و بررسی و نظارت این اداره کل و بررسی و نظارت عالی اداره کل مطبوعات داخلی و هیات رییسه سنی و ناظرین تایید شده صورت گرفته است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خانه مطبوعات اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ،یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره‌کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال