Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، در جریان تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به تجمع اعتراضی در منطقه خودمختار سیاتل آمریکا دست کم یک تن کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

بنا به نوشته پایگاه خبری کنگره آمریکا، پلیس سیاتل اعلام کرد بامداد شنبه در جریان تیراندازی به سوی معترضان در منطقه خودمختار این شهر یکی از معترضان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس منطقه‌ای سیاتل اعلام کرد تحقیقاتی به منظور بررسی ابعاد این حادثه در حال انجام است، اما اطلاعی در خصوص بازداشت فردی مظنون در این حادثه ارائه نشد.

بنا به اعلام مقامات بیمارستانی شهر سیاتل، یکی از افرادی که در جریان این تیراندازی هدف قرار گرفت پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و حال مجروح دیگر وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری رویترز اخیرا در گزارشی از سیاتل اعلام کرد که معترضان به نژادپرستی در حمایت از جنبش موسوم به «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» بیش از پنج روز است که کنترل بخش‌هایی از محله کاپیتول هیل را در سیاتل که ورود نیرو‌های پلیس به آن ممنوع است، به دست گرفته‌اند.

خبرگزاری رویترز نوشت تصاویر منتشر شده از محله کاپیتول هیل در مرکز شهر سیاتل نشان می‌دهند که گروهی از معترضان موانعی را اطراف این منطقه ایجاد و آن را «منطقه خودمختار کاپیتول هیل» نامگذاری کرده‌اند.

همچنین شهردار سیاتل با انتقاد شدید از مواضع ترامپ در قبال معترضان، از رئیس‌جمهور آمریکا خواست نبرد تبلیغاتی علیه معترضان را به پایان برساند و از اقدام غیرقانونی برای اعزام ارتش به این شهر خودداری کند.

جرقه اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا پس از قتل فجیع جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس سفید پوست شهر مینیاپولیس زده شد و خیلی زود به سراسر این کشور کشیده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جورج فلوید اعتراضات در آمریکا نژادپرستی در آمریکا منطقه خودمختار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید پلیس آمریکا به دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه

دریافت 17 MB کد خبر 6093961

دیگر خبرها

  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • حمله شدید پلیس آمریکا به دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی