Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسر جوان در اقدامی هولناک با ضربات شیشه پدرش را در کرج به قتل رساند و گلو، گوش و انگشتان پدرش را با شیشه برید.ساعت ۴:۵۰ سحرگاه جمعه ۱۶ خرداد امسال سر و صدای درگیری پسر جوان با پدرش در ساختمانی منطقه پیش آهنگی حصارک کرج سکوت را در ساختمان شکست و اهالی ساختمان که بار‌ها شاهد درگیری پسر جوان با پدرش بودند برای کمک به جلوی در خانه مرد ۶۵ ساله به نام مرتضی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل هولناک پدر

صحنه هولناکی پیش روی اهالی ساختمان رقم خورده بود، پلیس و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و پسر ۴۵ ساله که میثم نام دارد به جرم قتل هولناک پدرش دستگیر شد.

پدر خانواده با ضربات شیشه به قتل رسیده بود و پسر جوان پس از قتل با شیشه اقدام به بریدن گلو، گوش و انگشت دست پدرش کرده بود و جسد این پدر غرق خون روی زمین افتاده بود.

یک شب قبل از قتل

مرتضی ۶۵ ساله برای دیدن دخترش به خانه دامادشان در منطقه ورامین رفته بود و شامگاه پنج شنبه با توجه به اینکه پسرش سابقه بیماری روانی دارد و احتمال می‌داد به خاطر نخوردن قرص هایش برای اهالی ساختمان ایجاد مزاحمت کند یا با کسی درگیر شود تصمیم به بازگشت به خانه گرفت.

دلشوره عجیبی به دل پدر افتاده بود و با همه مخالفت‌هایی که دختر مرتضی داشت پدر خانواده تصمیم به بازگشتن به خانه گرفت و قبل از خارج شدن از خانه دامادش به دخترش گفت که اگر خبری از من نشد با پلیس تماس بگیرید.

گویا پدر به دلش افتاده بود که این آخرین دیدار با خانواده اش است و از ورامین به سمت کرج حرکت کرد و به خانه اش بازگشت.

صحنه قتل پدر در کرج

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که پدر خانواده پس از اینکه به خانه اش در منطقه پیش آهنگی حصارک باز می‌گردد با عصبانیت پسرش روبرو می‌شود و میثم با که یک بیمار روانی است با پدرش درگیر می‌شود و در این صحنه میثم با شکستن شیشه روی میز خشونت خودش را نشان داد و با برداشتن یک تیکه از شیشه شکسته شده به سمت پدرش حمله می‌کند و در ابتدا گلوی پدرش را با شیشه می‌برد و پس از قتل اقدام به بریدن گوش و انگشت پدرش می‌کند.

اعترافات پسر دیوانه

میثم ۴۵ ساله که مدتی در بیمارستان روانی تحت نظر پزشکان بوده و اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد در همان صحنه جرم به قتل پدرش با ضربات شیشه اعتراف کرد.

ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج در تحقیقات میدانی پی بردند که میثم مشکلات روانی دارد و بار‌ها با اعضای خانواده اش درگیر شده و مدتی نیز در بیمارستان روانی تحت نظر قرار داشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از تحقیقات در این پرونده هولناک دستور داد تا میثم روانه زندان و پس از آن به بیمارستان روانی منتقل شود تا تحت نظر پزشکان قرار گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل هولناک پدر کرج پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه

۲۰۰ روز از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه می‌گذرد. طی این مدت اسراییل با حمایت تسلیحاتی و سیاسی آمریکا غزه را به منطقه‌ای غیرقابل سکونت برای غیرنظامیان تبدیل ساخته و بیش از ۲ میلیون نفر را در این باریکه آواره کرده است. 

شبکه الجزیره به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، گزارشی آماری درباره اتفاقات رخ داده طی این مدت در این باریکه منتشر ساخت. 

براساس این گزارش، ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی طی این مدت جان خود را از دست داده اند که از این میان، ۱۴ هزار و ۷۷۸ تن از آنها را کودکان تشکیل می‌دهد. این در حالی است که بیش از ۸ هزار نفر اکنون زیر آوار‌ها هستند که با پایان یافتن جنگ و خارج کردن اجساد آنها از زیر آوار، باید آنها را نیز به شمار شهدای غزه اضافه کرد. ۷۷ هزار و ۱۴۰ تن نیز زخمی شده اند. 

رژیم صهیونیستی با ایجاد موانع برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، به قحطی در این باریکه دامن زده است. تاکنون دستکم ۳۰ کودک فلسطینی به دلیل قحطی در غزه جان خود را از دست داده اند. 

مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جمله زیرساخت‌هایی است که صهیونیست‌ها طی این مدت به طور گسترده آنها را تحت بمباران قرار داده اند. آمار‌ها نشان می‌دهد ۴۸۵ تن از کادر درمان جان خود را در مراکز درمانی به دلیل همین حملات از دست داده اند. 

براساس آمار منتشر شده از سوی سازمان‌های بشردوستانه از جمله صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، ۱۷ هزار کودک فلسطینی یک یا هر دو والدین خود را طی جنگ از دست داده اند که همین موضوع تاثیر بسیار مخربی بر سلامت روان آنها گذاشته است. 

آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون فلسطینی به دلیل آواره شدن چندباره در مناطق مختلف غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده است. این در حالی است که ناتوانی مراکز درمانی برای ارائه خدمات، در کنار نبود بهداشت اولیه و آب آشامیدنی سالمی، این موضوع تشدید شده است. 

رژیم صهیونیستی همچنین ۳۱۰ تن از کادر درمان و ۲۰ روزنامه نگار را در غزه دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو