Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: شناسایی خلأهای قانونی بسیار حائز اهمیت است لذا از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و صاحب نظران می‌خواهم تا در قالب گزارش‌های شفاف و مشخص این موارد را احصا و به دست نمایندگان برسانند چرا که در این صورت می‌توان گام‌های بلندی در مسیر پر کردن این خلاها برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در شورای مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین که عصر شنبه ۳۱ خرداد با حضور استاندار قزوین، نمایندگان استان، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم بودجه کم شاهد اراده خوبی در استان برای انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و زیرساختی عمرانی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری بودجه انقباضی است باید نقاط اورژانسی و اولویت‌دار را در بحث هزینه‌ای شناسایی کنیم تا این امور در صدر هزینه‌کردهای مدیران استان قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تصریح کرد: استان قزوین جزو استان‌های آخر کشور در نظام بودجه‌نویسی است و نمایندگان استان عزم جدی دارند تا در بودجه سال آینده این وضعیت بودجه استان قزوین تغییر و ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: در بحث افزایش حقوق کارکنان در سال جاری باید در کنار نیروهای استخدامی و پیمانی این افزایش حقوق برای نیروهای شرکتی و قراردادی نیز لحاظ شود چرا که این تصمیم به عدالت نزدیک‌تر و افزایش حقوق این قشر بسیار ضروری است.

محمدبیگی درخصوص حضور استاندار و معاونان وی همچنین مدیران استان در سفر الموت و طارم گفت: مردم این خطه منتظر اجرای مصوبات این بازدید هستند تا زیرساخت‌های لازم برای محرومیت‌زدایی آماده شود.

وی عنوان کرد: در سال جهش تولید انتظار داریم در فعالیت‌های مدیران و نمایندگان نیز جهشی صورت بگیرد تا با اعتماد به جوانان، نخبگان، تولیدکنندگان و کارشناسان شاهد تحقق شعار سال در حوزه تولید باشیم.

این مسئول یادآور شد:  شناسایی خلاهای قانونی بسیار حائز اهمیت است لذا از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و صاحب نظران می‌خواهم تا در قالب گزارش‌های شفاف و مشخص این موارد را احصا و به دست نمایندگان برسانند چرا که در این صورت می‌توان گام‌های بلندی در مسیر پر کردن این خلاها برداشت.

بودجه قزوین در شأن این استان نیست

لطف‌الله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت بودجه سال ۹۹ استان عنوان کرد: متاسفانه این بودجه در شأن استان قزوین نیست چرا که با توجه به ظرفیت‌ها و حوزه‌های فعالیت استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری این بودجه و اعتبارات بسیار ناچیز است.

وی افزود: درآمد استان قزوین حدود ۲ و نیم برابر اعتبارات تخصیصی است و ضرورت دارد در بودجه سال آینده استان بازنگری شده و این بودجه افزایش یابد، این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بودجه خلا قانونی نماینده مردم قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ جوانمرد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد