Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمدیان برای همراهی با انجمن اهدای عضو ایرانیان در فراهم سازی زیرساخت های لازم به منظور فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی در این راستا قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» امروز عصر (۳۱ خرداد) در دیدار رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: تجربه های همراهی و مشارکت مردم در زمان بروز حوادثی همچون سیل، زلزله و حتی کرونا ثابت کرده، خراسان جنوبی همواره در ردیف استان های پیشرو در کارهای خیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: علی‌رغم اینکه سطح درآمدی مردم این استان بسیار پایین است اما سازمان های مردم نهاد و مؤسسات خیریه فراوانی داریم که با کمک های مردمی مدیریت می شود.

 

به گفته وی؛ سهم مشارکت مردم در رفع نیاز برخی مؤسسات خیریه استان بسیار قابل توجه است.

 

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به آموزش پذیری مردم خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: ارائه بسته های آموزشی تبلیغی غنی و مناسب می تواند در هدایت افکار عمومی به موضوع پیوند اعضا مؤثر باشد.

 

معتمدیان با تأکید بر اجرای موفق چندین طرح پایلوت در استان که به جهت همکاری و همراهی مردم، موفق بوده، گفت: مطمئناً اگر سطح آموخته های مردم از اهمیت پیوند اعضا و نقش آن در نجات جان بیماران افزایش یابد، از این طرح نيز استقبال خواهند کرد.

 

وی از ظرفیت شورای اطلاع رسانی و تبلیغات استانداری گفت و تصریح کرد: طرح این موضوع در شورای اطلاع رسانی استان و قرار گرفتن آن در دستور کار حوزه های فرهنگی عضو شورا می تواند در فرهنگ سازی مؤثر باشد.

 

استاندار برای همراهی با انجمن اهدای عضو ایرانیان در فراهم سازی زیرساخت ها به منظور فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی در این راستا قول مساعد داد.

 

«مهدی شادنوش» رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت هم در این دیدار به رتبه ۳۸ خراسان جنوبی در اهدای عضو اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته با وجود این که ۳۰ نفر از بیماران نیازمند عضو استان به علت وخامت احوال درگذشته اند، ۷۰ عضو سالم همراه بیماران مغزی به خاک سپرده شده است.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی خراسان جنوبی فرهنگ سازی اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نسایی صبح چهارشنبه در حاشیه ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی به خبرنگاران اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی ولایتمدار و همراه انقلاب و نظامی جمهوری اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات بسیار خوب و دومین استان کشور از نظر بیشترین میزان مشارکت شدند.

نسایی ادامه داد: مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف جمعه این هفته ۲۱ اردیبهشت ماه برای انتخابات نماینده خود پای صندوق رأی خواهند رفت و به کاندید مورد نظر خود رأی خواهند داد.

وی با بیان اینکه مسئولین نظارتی و اجرایی نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد، یادآور شد: همه چیز از نظر امنیتی، اجرایی و … برای برگزاری دور دومین دور انتخابات مجلس در این سه شهرستان که یک حوزه انتخابیه محسوب می‌شود، مهیا خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است، گفت: ما تکلیف داریم که از این امانت و حق مردم به درستی حراست کنیم.

نسایی ادامه داد: بعضی از شبهه‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود که فلان ارگان و یا فلان مسئول طرفدار یک کاندید خاص است که ما در سیستم دادسرا بررسی کردیم و دریافتیم که این شبهات دروغ محض است.

وی یادآور شد: توصیه به نامزدهای مجلس این است کسی که می‌خواهد وارد مجلس قانونگذاری شود خود باید عمل کننده به قانون باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی یادآور شد: روز شنبه پایان رقابت‌ها است و همه باید همراه و کمک کننده کسی باشند با رأی مردم نماینده مجلس می‌شود.

کد خبر 6100336

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از کار دومین علت مرگ در کشور است
  • شبکه‌های برق ۵۳۸ روستای خراسان جنوبی بهینه‌سازی شد
  • آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • معلمان در عملیات وعده صادق نقش مهمی داشتند
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی