Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش النجباء روز شنبه با صدور بیانیه‌ای از «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق خواست تا برای تضمین حفظ حاکمیت عراق، علیه نیروهای اشغالگر ترکیه اقدامات بازدارنده اتخاذ کند.

النجباء همچنین بر ضرورت اقدام برای اخراج همه نیرو‌های خارجی در عراق و تعطیلی همه پایگاه‌های آنها در داخل خاک این کشور تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه همچنین به موضوع سلاح و انحصار آن در دست دولت اشاره شد و آن را یک «مسئله داخلی و حاکمیتی محض» خواند و مطرح شدن این موضوع از سوی طرف آمریکایی را امری عجیب دانست.

النجباء در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که هرگونه تسامح در چنین اموری در برابر هر طرف خارجی، زمینه را برای دخالت‌های خارجی فراهم می‌کند.

جنبش مذکور افزود: گفت‌وگو و مناقشه درباره امکان اجرای مصوبه با فشار طرف آمریکایی و مخالفت واشنگتن با خروج نیروهایش از عراق و تلاش برای به تأخیر انداختن آن تا قبل از برگزاری انتخابات آمریکا، غیرقابل قبول است.

در این بیانیه آمده است: منطقی نیست که این گفت‌وگو به عقب بازگردد؛ چراکه این عقبگرد، دور زدن تصمیم حاکمیتی عراق درخصوص اخراج کامل نیروهای خارجی است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها