Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، قرارداد توماس مونیر با پاری سن ژرمن به پایان رسیده و او می تواند تیم جدیدش را به طور آزاد انتخاب کند. تیم های زیادی در پی جذب او بوده اند. به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای ایتالیا، توماس مونیر به دورتموند بسیار نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رسانه معتبر RMC فرانسه نیز ساعتی پیش گزارش داد توماس مونیر با دورتموند به توافق رسیده است. او با هم وطنانش تورگان هازارد و اکسل ویتسل هم تیمی خواهد شد. دلیل آنکه مونیر برای لیگ قهرمانان امسال با پاری سن ژرمن نخواهد بود، دقیقا همین است. او با دورتموند به توافق کامل رسیده و می خواهد هر چه زودتر کارش را با هم تیمی هایش جدیدش آغاز کند. تاتنهام مهم ترین رقیب دورتموند در این راه بود اما به نظر می رسد کار انتقال مونیر به دورتموند قطعی است. مونیر چند ماه پیش در ترکیب پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، دورتموند را حذف کرده بود.

- رقابت های سری آ پس از 3 ماه وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا از این هفته دنبال می شود. اینتر میزبان سمپدوریا است. نراتزوری در این بازی استفانو سنسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سمپدوریا نیز نمی تواند از فابیو کوالیارلا استفاده کند. به نقل از فوتبال-ایتالیا؛ لیست بازیکنان سمپدوریا برای دیدار با اینتر از سوی کلودیو رانیری اعلام شده است. در این لیست، نام فابیو کوالیارلا دیده نمی شود. او به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا قادر به همراهی سمپدوریا نیست. مصدومیت او جدی به نظر نمی رسد اما کلودیو رانیری نمی خواهد روی مهاجم باتجربه تیم خود ریسک کند.

- روخی بلانکوس به جذب هافبک سوئیسی گلادباخ علاقمند است. دنیس زکریا، هافبک دفاعی سوئیسی باشگاه بورسیا مونشن گلادباخ مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است و این باشگاه اسپانیایی مذاکرات خود را برای جذب او آغاز کرده است. به گزارش نیکولو اسکیرا، اتلتیکو مادرید به جذب هافبک سوئیسی باشگاه بورسیا موشن گلادباخ، دنیس زکریا علاقمند است. این باشگاه اسپانیایی مذاکرات خود را با فالی رمضانی، مدیر برنامه دنیس زکریا آغاز کرده است. در فصل جاری رقابت های بوندسلیگای آلمان، زکریا در 23 بازی برای گلادباخ به میدان رفته است و به عنوان یک هافبک دفاعی، موفق به ثبت 2 گل و 2 پاس گل شده است.

- آرسنال و رم در حال مذاکره هستند تا بازیکنانی میان آنها رد و بدل شود. هنریک مخیتاریان به طور قرضی از آرسنال در رم بازی می کند و جالوروسی می خواهد قرارداد او را دائمی کند. در سوی مقابل، توپچی ها به جاستین کلایورت علاقه دارند اما دو تیم بر سر قیمت وینگر هلندی هنوز توافق ندارند. به گزارش کوریره دلو اسپورت، رم می خواهد قرارداد مخیتاریان را دائمی کند اما برای معاوضه او با جاستین کلایورت، 10 تا 15 میلیون یورو پول می خواهد. تنها در چنین صورتی رم رضایت انتقال کلایورت به لندن را می دهد. آرسنال فکر می کند هر دو بازیکن ارزش یکسانی در بازار نقل و انتقالات دارند و نیازی به پرداخت پول نیست. جاستین کلایورت، پسر پاتریک کلایورت ماه گذشته 21 ساله شد. او در این فصل در 27 بازی رسمی برای رم، 7 گل و 2 پاس گل ثبت کرده است. مخیتاریان 10 سال از کلایورت مسن تر است. او در رم در 20 بازی رسمی، 6 گل و 4 پاس گل ثبت کرده است.

- زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل رئال سوسیداد شرکت کرد. زیدان در خصوص اظهارات پیکه گفت:
برای من تنها بازی فردا اهمیت دارد. من نظر خودم را دارم اما اینجا نخواهم گفت. هرکس می تواند هرطور دوست دارد فکر کند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که به بازی فردا فکر می کنیم، چون واقعیت این است که تنها چیز مهم در حال حاضر همین است. می خواهیم کار خود را درون زمین انجام دهیم. این روش من است. من اینطور هستم، و از هرچیزی که در زندگی روی من تأثیر می گذارد، استفاده می کنم. به اندازه کافی خوش شانس هستم تا کاری که می خواهم را انجام دهم و هرکسی این امکان را ندارد.
من هم می توانم مثل خیلی ها در زندگی گلایه کنم، اما به عنوان یک مربی، می دانم که صحبت کردن در مورد چیزهای ناخوشآیند، چیزی را عوض نخواهد کرد. در زندگی ام همیشه بسیار مثبت نگر هستم. اگر همه توان خود را به کار بگیرید، هر اتفاقی که رخ می دهد مهم نیست. داوری ها به نفع ما نیستند. همین و بس.
بارسلونا دیشب در دیداری مهم و تعیین کننده در خانه سویا با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی برابر رئال مادرید از دست بدهد. اما جرارد پیکه در پایان بازی در مصاحبه ای جنجالی مدعی شد در چنین شرایطی کسب عنوان قهرمانی برای تیمش دشوار است.
تفسیرها حاکی از آن است که صحبت های مدافع بارسا ربطی به شرایط فنی تیمش نداشته و او در واقع اذعان داشت که شرایط داوری ها به سود رئال مادرید است و بدین ترتیب بارسلونا شانس زیادی برای قهرمانی ندارد. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا صحبت های جرارد پیکه را بررسی کرده و حتی او را محروم کند.
البته خبر خوب برای این بازیکن این است که احتمالا روند بررسی پرونده طول می کشد و ممکن است در بازی های ابتدایی فصل بعد محرومیت احتمالی جرارد پیکه اعمال شود. جالب اینجاست زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید نیز مانند دیگر اعضای این باشگاه واکنشی به مصاحبه جنجالی جرارد پیکه نداشت و تنها مدعی شد هر بازیکنی می تواند نسبت به شرایط گله مند باشد.


- منچسترسیتی قصد ندارد برای فروش لروی سانه، تخفیفی به بایرن مونیخ بدهد. پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب سانه 40 میلیون یورو است اما این رقم برای سیتی قابل قبول نیست.

- آرسنال خواهان جذب جاستین کلایورت از رم است. آ اس رم برای فروش کلایورت و دائمی کردن قرارداد مخیتاریان، 15 میلیون یورو از آرسنال می خواهد.

- ادینسون کاوانی و توماس مونیه که قراردادشان در 30 ژوئن با پاری سن ژرمن به پایان می رسد، در لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه به میدان نخواهند رفت.

- کار یوونتوس برای جذب هافبک بزرگ آسان نیست. آرتور ملو هنوز به یوونتوس چراغ سبز نشان نداده، چلسی مایل به معاوضه جورجینیو و پیانیچ نیست و فیورنتینا نیز نسبت به فروش گائتانو کاستروویلی، هدف یوونتوس، بی میل است.

- لایپزیش برای جانشینی تیمو ورنر، آدام هلوژک، پدیده 17 ساله اهل چک اسپارتا پراگ را زیر نظر دارد. با وجود تماس لایپزیش و اسپارتا پراگ، پتر چک امیدوار است هلوژک را برای انتقال به چلسی متقاعد کند.

- مکس کروزه، مهاجم سابق تیم ملی آلمان پس از 4 ماه دستمزد نگرفتن، قراردادش را با فنرباحچه ترکیه فسخ کرد.

- مورگان اشنایدرلین، هافبک فرانسوی اورتون به زودی در آزمایش پزشکی باشگاه نیس فرانسه شرکت می کند.

- سامی خدیرا نسبت به ترک یوونتوس بی میل است اما یووه می خواهد او را به فروش برساند. MLS می تواند مقصد احتمالی هافبک آلمانی باشد.



 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان پیکه آرسنال جاستین کلایورت یوونتوس سامی خدیرا جاستین کلایورت پاری سن ژرمن جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن تاکید کرد که اروپا در معرض نابودی و فروپاشی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. ما خواهان تدوین راهبرد جدید برای اروپای قدرتمند بر اساس استقلال در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مشترک، دیپلماتیک، انرژی و علوم هستیم.

ماکرون اضافه کرد: قواعد بازی به دلیل حضور قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.

وی در خصوص لزوم استقلال یافتن از آمریکا تاکید کرد: ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که بتواند امنیت خود را تضمین کرده و استقلال راهبردی خود را باز پس گیرد. هر تصمیمی که وجود دارد باید در شرایط کنونی و نه یک دهه آینده اتخاذ شود. ما شاهد تضعیف اقتصاد کشورهای اروپایی در مقایسه با چین و آمریکا هستیم.

کد خبر 6088619

دیگر خبرها

  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید