Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس منطقه «تیمز ولی» تعداد جان باختگان را رسما تائید نکرده اما می‌گوید تعدادی مجروح بر اثر این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌ که تحت درمان هستند.

بر اساس بیانیه پلیس، فرد مهاجم دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شده است. همچنین خیابان‌های اطراف مسدود و از اهالی منطقه خواسته شده نزدیک محل حادثه نشوند.

در همین حال خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که فرد مهاجم لیبیایی تبار شناسایی شده و احتمالا حادثه تروریستی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی می‌گویند فرد مهاجم را دیده‌اند که با چاقو به سمت ۱۰ نفر حمله‌ور شده و آنها را از ناحیه گردن و بازو زخمی کرده است.

بر اساس گزارش پلیس این حادثه حوالی ساعت ۱۹ به وقت محلی رخ داده که متعاقبا پلیس و نیروهای امداد در محل حاضر شده‌اند.

اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این حادثه و انگیزه مهاجم منتشر نشده است.

نخست وزیر انگلیس در واکنش به این حادثه در توییتی نوشت: ذهن من همراه آن‌هایی است که بر اثر این حادثه تکان دهنده در شهر ردینگ آسیب دیده‌اند. همچنین از نیروهای اورژانس حاضر در محل قدردانی می‌کنم.

این حمله در حالی صورت گرفته که سطح هشدار امنیتی در انگلیس، سال گذشته با یک مرحله کاهش به درجه «قابل توجه» رسیده است. این مرحله به این معناست که احتمال حمله تروریستی قویاً ممکن است.

برچسب‌ها تروریسم انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم انگلستان تروریسم انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق