Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده با تماس مرد میانسالی که صاحب یک مغازه در منطقه جنت آباد بود، آغاز شد.

وی به مأموران گفت : ساعتی قبل مرد میانسالی به همراه پسر نوجوانش به مغازه آمده و می‌گوید دو شاگرد مغازه ام که افغان هستند پسر نوجوان او را آزار داده و از او فیلم گرفته اند . من حرف آنها را باور نکردم اما وقتی فیلم سیاه را دیدم متوجه شدم دو شاگرد مغازه ام دست به جنایت سیاه زده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اظهارات این مرد ماموران پلیس به مغازه موردنظر رفتند و پس از شنیدن اظهارات صاحب مغازه به ردیابی دو شاگرد مغازه پرداختند. به این ترتیب همان شب دو مرد افغان ردیابی و بازداشت شدند .

در این میان شاکی دیگری شکایتش را مطرح کرد و گفت در تله دو مرد افغان گرفتار شده و آنها پس از آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه ، گوشی موبایل و پول هایش را سرقت کرده اند. درحالی که روشن شده بود دو مرد افغان پسران نوجوان دیگری را نیز به تله انداخته اند نخستین جلسه تحقیق از آنها دیروز د در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

اما فقط دو نفر از شاکی ها در دادگاه حضور داشتند . آنها یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند .

یکی از آنها گفت : دو مرد افغان به بهانه صحبت کردن مرا به داخل مغازه کشاندند . سپس هر کدام آزارم می داد ، دیگری از من فیلم می گرفت. آنها پس از کتک زدن من، پول و گوشی موبایلم را گرفتند و من را رها کردند .

دوم این شاکی نیز برای متهمان اشد مجازات خواست .

سپس دو مرد افغان روبه روی قضات ایستادند و جرم شان را انکار کردند . آنها که سعی داشتند خودشان را بیگناه نشان دهند وقتی روبه روی دو شاکی ایستادند به جرم سیاه اعتراف کردند .اما مدعی شدند فقط دو شاکی حاضر در دادگاه را آزار داده و از آنها فیلم گرفته اند اما اموالشان را سرقت نکرده‌اند.

با اظهارات دو متهم یکی از شاکی ها برخاست و گفت: آنها چند نفر دیگر را نیز آزاد داده‌اند که نخستین قربانی پسرعموی یکی از آنها است که حالا از ترس آبرویش شکایتی را مطرح نکرده است .

در پایان جلسه قرار شد تحقیقات در باره این پرونده و شناسایی سایر شاکی های احتمالی تکمیل شود و سپس دو متهم محاکمه شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو دلار بورس کرونا رومینا اشرفی ریحانه عامری فاطمه برحی جنایت پلیس سرقت جرم اخبار حوادث متهم کیفری فیلم سیاه آزار مرد افغان عکس ایران قاضی فیلم زن دختر مرد رومانی زندگی پرونده دو مرد افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد

روزنامه کیهان نوشت: درحالی‌که این روز‌ها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه (گلریزان) و متولیان آن است.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت