Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و ۷۳۶ فقره بازدید پیشگیرانه از حوادث توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از واحدهای صنفی فعال در کلانشهر مشهد صورت گرفته‌ است.
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۵۹ درخواست بازدید ایمنی از مناطق شهرداری مشهد نیز به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این کلانشهر ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت: شهروندان مشهدی امسال ۱۷۹ هزار و ۶۰۸ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار کرده‌اند.

وی افزود: این تعداد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کلانشهر مشهد در حالی صورت گرفت که فقط سه درصد آنها منجر به عملیات اطفای حریق یا امداد و نجات شهروندان شده است.

عزیزی ادامه داد: همچنین محتوای  ۱۷ درصد از مجموع تماس‌های شهروندان مشهدی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی این کلانشهر "درخواست مشاوره" بوده است.

وی گفت: ۸۰ درصد ارتباط‌های تلفنی برقرار شده با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد در طول سال جاری "تماس اشتباهی" بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد افزود: همچنین امسال هزار و ۶۱۰ عملیات مهار آتش توسط آتش‌نشانان در این کلانشهر انجام شد.

وی ادامه داد: بیشترین حوادث آتش‌سوزی مهار شده در این مدت شامل حریق در ساختمان‌ها، آتش گرفتن ضایعات و زباله، گیاهان، درختان و خار و خاشاک در نقاط مختلف مشهد بود.

هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند. 

برچسب‌ها آتش‌نشانی شهرداری مشهد اطفای حریق مشهد اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری مشهد اطفای حریق مشهد اصناف آتش نشانی شهرداری مشهد اطفای حریق مشهد اصناف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سامانه ۱۲۵ آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

 

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی