Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمودرضا آقامیری در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره اثرات تجمیع دانشکده‌ها و مجتمع‌های واحدهای دانشگاهی تهران اظهار کرد: تجمیع دانشکده‌ها از مناطق مختلف شهر تهران در راستای کوچک کردن و چابک‌سازی ستاد واحدهای دانشگاهی صورت گرفت که تقریباً در همه واحدهای بزرگ و پرجمعیت استان تهران اجرا شد.

وی افزود: البته طرح تجمیع دانشکده‌های واحدهای دانشگاهی از نقاط پرتراکم شهری به‌ویژه واحد تهران مرکزی به پردیس سوهانک مشکلاتی نیز برای دانشجویان داشته و بعضاً به‌دلیل فواصل بالا دسترسی دانشجویان را به دانشگاه نسبت به پردیس‌های قبلی سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: طرح تجمیع دانشکده‌های واحدهای شهر تهران، محاسن بسیاری نیز داشته است. هویت بخشی به محیط‌های دانشگاهی و ایجاد امکانات یکپارچه در یک پردیس، کاهش پراکندگی دانشجویان و ایجاد سهولت در انجام امور دانشجویی از محسنات این طرح به‌شمار می‌رود.

آقامیری عنوان کرد: واحدهای تهران مرکزی، تهران شمال و تهران غرب در این طرح به‌صورت کامل تجمیع شده‌اند و دانشکده‌های علوم انسانی واحد تهران جنوب نیز به مجتمع پیامبر اعظم(میدان امام حسین ع) منتقل شده‌اند. واحد تهران جنوب به‌منظور تجمیع ستاد مرکزی و دانشکده‌ صنایع و مراکز رشد درحال ساخت یک مجتمع دانشگاهی در تهران است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مشکلات فضای آموزشی در دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و پراکندگی آنها در غرب شهر تهران، درحال رایزنی و بررسی فرصت‌ها برای تبدیل به احسن کردن ساختمان‌ها و استقرار در یک پردیس واحد هستیم. باتوجه به شرایط فعلی تحقق چنین اتفاقی تا انتهای سال جاری میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

358 / 167 تجمیع دانشکده های دانشگاه آزاد محمود رضا آقامیری مجتمع سوهانک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تجمیع دانشکده های دانشگاه آزاد مجتمع سوهانک تجمیع دانشکده ها واحدهای دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف این دانشگاه با ارائه توضیحاتی گفت: طرح تجمیع برخی واحد‌های استان کرمان، فراگیر و ملی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحد‌ها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال ۹۷ مطرح‌شده و در سال ۹۸ در استان‌های سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده است.

او افزود: از مجموع ۲۸مرکز واحد استان کرمان، ۱۴ واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند.

وی اعلام کرد: از جمله این واحد‌ها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال ۱۴۰۰ از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است.

معین الدینی تاکید کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی، بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد.

وی تاکید کرد: طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی‌ها نمی‌شویم.

او یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می‌تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای دانشجویان فعلی و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته‌ای را به آنان انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود