Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جابری انصاری، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صبح شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ از پروژه میز خدمت کنسولی این وزارت بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مربوط به راه اندازی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسین جابری انصاری»، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صبح شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ از پروژه میز خدمت کنسولی این وزارت بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مربوط به راه اندازی این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع انجام امور کنسولی مراجعین در حوزه‌های سجلات و وقایع اربعه، گذرنامه و روادید، امور دانشجویی و مدارس خارج از کشور، امور اجتماعی مربوط به زندانیان، و در راه ماندگان، و امور مربوط به تابعیت راه اندازی شده و در حال حاضر مرحله آزمایشی خود را می‌گذراند.

بر اساس این گزارش ،پروژه میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه بزودی و پس از پشت سر گذاشتن مرحله آزمایشی و رفع برخی مشکلات اجرایی آن، بصورت رسمی توسط وزیر امور خارجه افتتاح خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین جابری انصاری جابری انصاری وزارت خارجه وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی گفت: با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاها دارای تنش آبی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست و اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، افزود: در تلاش هستیم طی یک تا دو ماه آینده پروژه‌ها احداث شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماهه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی بوده است.

خزایی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن خبر داد و تصریح کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی ۱۷۰۰ زندانی مالی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ جوان جویای کار و توزیع بیش از ۹۰۰۰ متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی انجام شده است.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فراغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

کد خبر 750663

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است