Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بهشتی روز یکشنبه  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد با بستری شدن  در مراکز mmt، و مصرف شربت متادون از تهیه مواد مخدر عرضه شده توسط خرده فروشان پرهیز می‌کنند.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات درمانی در این مراکز از میزان خرده فروشی‌ مواد مخدر در  استان کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تشریح کرد:  مرکز بهبودی اقامت میان مدت، مرکز NA از دیگر مراکز درمانی معتادان استان است.

بهشتی اظهار کرد: مصرف مواد مخدر در استان بین سن ۱۵ تا ۶۴ سال شایع بوده و در مراکز ترک اعتیاد استان نوجوانان ۱۶ ساله نیز در چرخه درمان قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به کاهش سن اعتیاد و دسترسی آسان نوجوانان خصوصا در مناطق حاشیه شهر به مواد مخدر و قلیان‌های جیبی، خانواده ها را به هوشیاری در خصوص مراقبت از فرزندان فرا خواند.

بهشتی با اشاره به اینکه  تغییر نوع مواد مخدر و شیوه های مصرف ، زمان آگاهی خانواده ها از اعتیاد فرزندان را تا ۵ سال نیز به درازا می کشاند گفت: والدین زمانی متوجه موضوع می‌شوند که زمان زیادی از اعتیاد فرزندانشان می‌گذرد .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: بر اساس بررسی‌ها میزان مصرف گل (شاهدانه) که شکل مصرفش مانند حشیش بوده، در بین جوانان استان بیشتر است،  با توجه به اینکه خرده فروش ها در سرعت بخشی به توزیع این مواد نقش دارند ، امسال برای شناسایی و دستگیری این افراد برنامه ریزی شده است.

بهشتی با تاکید بر حساسیت خانواده ها در خصوص رفتارهای فرزندان خود گفت: خط ملی اعتیاد به شما ۰۹۶۲۸ مشاوره های لازم برای پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب را به صورت شبانه روزی به خانواده ها ارائه می‌کند.

برچسب‌ها مواد مخدر اردبیل پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر اردبیل پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر اردبیل پیشگیری از اعتیاد خانواده ها مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد