Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب و خطرناک یک مسافر زن موجب فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس A۳۲۰ در چین شد. این زن ۲۹ ساله که هویتش «لی» اعلام شده اقدام به شکستن پنجره مجاور صندلی خود کرده بود. این اتفاق در هنگام پرواز هواپیما در ارتفاع ۳۰۰۰۰ پایی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام خطرناک زن جوان خلبان را مجبور به فرود اضطراری هواپیما کرد.

بیشتر بخوانید

نجات مرد سالخورده از داخل چاه عمیق

پس از فرود هواپیما در فرود، پلیس اقدام به بازداشت این زن کرد. بنا به گفته پلیس این زن جوان به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت. این زن جوان به پلیس گفت که به علت اختلاف با نامزدش دست به این اقدام زده است. در ویدئویی که از داخل هواپیما تهیه شده این زن در حالی که خدمه هواپیما قصد آرام کردن او را دارند دیده می‌شود. همچنین یکی از تصاویر منتشر شده پنجره شکسته شده هواپیما را نشان می‌دهد. این اتفاق روز جمعه ۲۵ می‌و در یکی از پرواز‌های هوایی از «ژینینیگ» در شمال غربی چین به «یانگ چنگ» در شرق چین رخ داد.

این هواپیما بدون بروز حادثه در فرودگاهی در شهر «ژِنگژو» واقع در استان هنان چین بر زمین نشست.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست این زن به علت انجام این اقدام خطرناک خود آیا مورد محاکمه قرار خواهد گرفت. بنا به قوانین چین او در صورت محاکمه در دادگاه به ۳ تا ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین فرود اضطراری هواپیما هواپیمای مسافربری مسافر هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد